Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
A Mercedes 2005-ben mutatta be az S-osztály ötödik generációját, melyből 2013-ig mintegy félmillió példány hagyta el a gyártósorokat. Ma már a legfiatalabb példányok is kilenc esztendősek és egyre nehezebb megkímélt állapotú, keveset futott autókat kifogni.
Most azonban feltűnt a színen egy 2008 júliusi S-osztály, mely eladásra kínált kocsival eddig mindössze 80, azaz nyolcvan kilométert tettek meg.
A szalonállapotú 14 éves portéka egész konkrétan egy AMG csomagos és hosszított tengelytávú S350, melyért 52 500 eurót (19,9 millió forint) kér a német tulajdonosa. Viszonyításképp, a nemrégiben általunk is alaposan letesztelt aktuális S-osztály 286 lóerős hosszított 350 d kivitelének indulóára 37,4 millió forint.
Az ezüst fényezésű, fekete bőrbelsős és igen magas felszereltségű kocsi orrában egy 3,5 literes V6-os szívó benzinmotor található.
A 272 lóerős teljesítmény, illetve a 350 Nm-es nyomaték egy hétfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a kerekekre.
A 0-ról 100-ra 7,3 másodperc alatt felgyorsuló luxusautó elektronikusan korlátozott végsebessége 250 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.