Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Megérkezett a Citroën C4 nagytestvére, a tisztán elektromos változatban is készülő C4 X.
A Citroën bemutatta a C4 és a C5 X közé ékelődő új modelljét, a nemrégiben leleplezett Peugeot 408 testvérének tekinthető C4 X-et.
A 0,29-es légellenállási tényezőjű C4 X 4,6 méter hosszú, ily módon 26 centiméterrel hosszabb, mint az azonos tengelytávolságú C4.
A MyCitroën Drive Plus infotainment rendszer a C5 X-ből érkezett, az 510 literes csomagtartó pedig 130 literrel öblösebb a C4 puttonyánál.
A Spanyolországban gyártandó újdonság 100 és 130 lóerős 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotorral, illetve 130 lovas 1,5 literes 4 hengeres turbódízel egységgel készül.
A teljesen elektromos ë-C4 X mozgatásáról egy 136 lóerős és 260 Nm-es villanymotor gondoskodik.
Az 50 kWh-os akkumulátorral szerelt és 360 kilométeres WLTP-hatótávú elektromos kivitel 9,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 150 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.