szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Aki megfizeti az 1200 dolláros – közel félmillió forintos – éves díjat, kap némi plusz elektromos teljesítményt.

A Mercedes-Benz a legújabb autógyártó, amely bevezeti azt az egyelőre igencsak ellentmondásos modellt, hogy bizonyos szolgáltatásokért a vételáron felül is fizetni kell. Talán van, aki emlékszik, hogy a BMW-t a hasonló kezdeményezése miatt súlyos kritika érte, miután a cég bejelentette, hogy egyes piacokon havidíjért lehet majd az ülésfűtést használni. 

A Mercedes a bajorokkal szemben az elektromos, EQ-kínálatának teljesítménynövelését kínálja most hasonló módon. Az amerikai Mercedes oldalán olvasható ajánlat szerint, ha valaki megrendeli a teljesítménynövelés opciót, akkor az előfizetési időszak lejártáig jobban gyorsul majd az autója és 0,9 másodperccel rövidebb idő alatt futja meg a 0-100 km/h-s sprintet. A négy modell, amelyekre ezt az opciót meg lehet vásárolni: az EQE, EQE SUV, EQS és EQS SUV.

Az új E-osztály lesz az utolsó, amit még belső égésű motorokra fejlesztettek a Mercedesnél

Az egyik leginkább klasszikus modellje révén búcsúzik százötven éves korszakától a stuttgarti cég.

Nagyon hasonló a Mercedes kezdeményezése ahhoz is, amit a Tesla kezdett el 2020-ban, az összkerékhajtású Model 3 és Model Y „Acceleration Boost”-jával. Érdekes lesz látni, hogyan reagálnak majd a Mercedes EQ tulajdonosok, és a vállalat szembesül-e hasonló fejcsóválással a felhasználók részéről, mint amivel a BMW.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Elegáns kabrióval tűnt fel a Hyundai luxusmárkája

A Genesis márkát azért hozták létre a dél-koreaiak, hogy a felső szegmensben is legyenek termékei az egyre inkább megerősödő vállalatnak. Amikor egy ilyen cég bemutat egy-egy látványos koncepciót, mint ez a stílusos kabrió, az részben arra szolgál, hogy teszteljék a közönséget.