szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.

A Ferrari szeptemberben leplezte le első emelt karosszériás modelljét, a szupersportos szabadidő-autók piacán versengő Purosangue-ot, mely konkrétan így fest:

Ferrari

Egy német tuningcég, a DMC azokra is gondol, akik a gyárinál egy kicsit agresszívabb külsejű Ferrari crossoverre vágynak, számukra készült ez az új tuning kivitel:

DMC
DMC

Az egyedi légterelőkkel szerelt, 3 centiméteres szélesítést kapott Purosangue 24 colos kovácsolt DMC Velocita felnikre szerelt sportgumikon gördül. A matt és fényes kabronszálas elemekkel egyaránt rendelhető újdonság titán kipufogón keresztül ordít bele a világba, motortuningról viszont egyelőre nem esett szó.

DMC

A 4,97 méter hosszú, 2,02 méter széles, 1,58 méter magas és 3,01 méteres tengelytávolságú Purosangue elejében, az első tengely mögött egy 65 fokos hengerszögű V12-es szívó benzinmotor található.

DMC

A 8250-es maximális percenkénti fordulatszámú erőforrás 7750-nél adja le 725 lóerős legnagyobb teljesítményét, a 716 Nm-es csúcsnyomaték pedig 6250-től hívható le.

DMC

A 3,3 másodperces 0-100-as, illetve 10,6 másodperces szintidejű új Ferrari végsebessége meghaladja a 310 km/h-t, így jelenleg ez a világ leggyorsabb sorozatgyártású SUV-ja.

Ferrari

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!