szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.

Bivalyerős divatterepjárókból mostanság nincs hiány, elég csak a 666 lóerős Lamborghini Urus Performantére, vagy a 707 lóerős Aston Martin DBX707-re gondolnunk, de a Ferrari most érkezett első SUV modellje ezekre mind rálicitál.

Ferrari

A 4,97 méter hosszú, 2,02 méter széles, 1,58 méter magas és 3,01 méteres tengelytávolságú Purosangue elejében, az első tengely mögött egy 65 fokos hengerszögű V12-es szívó benzinmotor található.

Ferrari

A 8250-es maximális percenkénti fordulatszámú erőforrás 7750-nél adja le 725 lóerős legnagyobb teljesítményét, a 716 Nm-es csúcsnyomaték pedig 6250-től hívható le.

Ferrari

A 111 lóerős literteljesítményű motort nem feltétlenül kell az egekig pörgetni, ugyanis a nyomaték 80 százaléka már 2100-as fordulatszámtól rendelkezésre áll.

Ferrari

A 255/35 R22-es első, illetve 315/30 R23 hátsó gumikkal, valamint 398-380 milliméteres féktárcsákkal szerelt legújabb Ferrari 3,3 másodperc alatt ugrik fel álló helyzetből 100-as tempóra és 10,6 másodperc alatt zavarja le a 0-200-as sprintet.

Ferrari
Ferrari

A 310 km/h-t meghaladó végsebességű, összkerék-hajtású és nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltós Purosangue 32,8 méter alatt fékezhető le 100 km/h-ról állóra, a 200-0 km/h-es produkcióhoz pedig 129 méteres útszakaszra van szüksége.

Ferrari

A 2033 kilogramm tömegű, 49-51 százalékos tömegeloszlású szabadidő-autó csomagtartója 473 literes.

Ferrari

A mintegy 400 000 eurós (162 millió forint) Ferrari Purosangue első példányait az ígéretek szerint a jövő év második negyedévében vehetik majd át a megrendelők.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!