szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.

A Ferrari a közelmúltban dobta piacra az általunk is rendesen meghajtott 296 GTB-t, mely alaphelyzetben sem nevezhető szerény képességűnek, vagy unalmasnak, mindenesetre most itt a Novitec által készített még izgalmasabb tuningverzió.

A gyári alapmodell
László Ferenc
A tuningverzió
Novitec

Az 1470 kilogrammos sportkocsi 3 literes V6-os biturbó benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánca 38 lóerővel gyarapodott.

Novitec

A szakszerű tuningot követően immár nem kevesebb, mint 868 lóerős teljesítmény áll a sofőr rendelkezésére.

Novitec

A 21 colos első és 22 colos hátsó kerekeken gördülő, 35 milliméterrel ültetett futóműves és hangos sportkipufogós újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

Novitec
Novitec

A hátsókerék-hajtású Ferrari 296 GTB gyári állapotában 2,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra, illetve 7,3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 200-as tempóra, a végsebessége pedig 330 km/h.

László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!