Az Audi alig két éve kezdte meg az elektromos kompakt divatterepjárók piacán versengő normál, illetve kupés hangulatú, általunk is alaposan letesztelt Q4 e-tron forgalmazását, és most már itt is a ráncfelvarrt új kivitel.
A változások leginkább a lemezek alatt keresendők. Mostantól az összes kivitelt nettó 77 kWh kapacitású akkumulátorral szerelik, ami az optimalizált töltésnek köszönhetően akár 28 perc alatt feltölthető 10-ről 80 százalékra.
A hátsókerék-hajtású verziók maximum 135, az összkerekesek legfeljebb 175 kW-tal tölthetők. A hatótáv 517-562 kilométer magasságában alakul.
A hátsó villanymotoros Q4 45 e-tron teljesítménye 261-ről 286 lóerőre nőtt, a 0-100-as szintidő pedig 6,9-ről 6,7 másodpercre olvadt.
Az elöl és hátul is egy-egy villanymotort felvonultató Q4 45 e-tron quattro szintén 286 lovas produkciót ad elő és 6,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A Q4 55 e-tron quattro a korábbi 300 helyett immár 340 lóerős teljesítményt szabadít rá a négy kerékre, és 5,4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra. Az összes kivitel 180 km/h-ra korlátozott végsebességel bír.
A szeptember végétől rendelhető, továbbfejlesztett futóműves és gazdagabb alapfelszereltségű újdonság hivatalos európai alapára 52 950 euró (20,5 millió forint).
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.