szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.

Tavasszal volt szerencsénk betérni egy Pagani kereskedésbe, később pedig a Comói-tó partján maga az ifjabb Pagani mutatta be nekünk a mindössze 5 példányban gyártott 2,7 milliárd forintos Codalunga sportkocsit.

Christopher Pagani, a 67 éves cégalapító fia és a 840 lovas Codalunga
László Ferenc

A modenai cég most újfent hallatt magáról, még pedig a 2020-ban debütált Imola kupé nyitható tetejű új testvérmodellje révén.

Pagani

A keresztségben Imola Roadster nevet kapott újdonság mindössze 1260 kilogrammot nyom a mérlegen. Az egyedi aerodinamikai csomag 280 km/h-nál 600 kilogrammos leszorítóerőt állít elő.

Pagani

A Mercedes-AMG eredetű 6 literes biturbó V12-es benzinmotor 5600-as fordulatszámon 850 lóerős teljesítményt szabadít rá a hátsó kerekekre, a 3600 és 5600 között rendelkezésre álló csúcsnyomaték eléri az 1100 Nm-t.

A hétfokozatú szekvenciális váltós roadster 21 colos első-, illetve 22 colos hátsó kovácsolt könnyűfém felnijein Pirelli P Zero Trofeo RS gumik találhatók.

Pagani

A 350 km/h-ra korlátozott végsebességű új Pagani lassításáról nagyteljesítményű Brembo fékrendszer gondoskodik.

Az egyelőre ismeretlen árú típusból mindössze nyolc példányt terveznek gyártani.

Pagani

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!