Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Idén februárban 10 732 új autót helyeztek forgalomba Magyarországon a Datahouse szerint, ez 10,3 százalékos növekedésnek felel még éves összevetésben – írja a Totalcar. Az év első hónapjában még negatívban volt ez a mutató, januárban -0,6 százalékkal kevesebb autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban.
A múlt évben az uniós piacokat tekintve egyedül Magyarországon volt csökkenés, 2022-höz képest 3 százalékkal kevesebb autót helyeztek forgalomba.
A mostani eredmény azonban még mindig elmarad a járvány előtti szinttől, 2019 februárjában ugyanis 11 227 új autó kelt el. Abban az évben az első két hónapra majdnem 21 ezer új autó jutott.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.