szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A megújult Porsche Cayenne GTS 4 literes benzinpusztító erőforrása 40 lóerővel erősebb lett.

A Porsche tavaly áprilisban mutatta be a legfrissebb Cayenne-t, azonban mind a mai napig adós maradt a bestseller sportterepjáró arany középutas GTS verziójával.

A normál és kupé változatban most debütált új Cayenne GTS elsősorban egyedi lökhárítóiról, 21 colos RS Spyder Design könnyűfém-felnijeiről, illetve vörös féknyergeiről ismerszik meg.

Porsche Cayenne GTS
Porsche
Porsche Cayenne GTS
Porsche

Az alapáras kétkamrás légrugós felfüggesztés 10 milliméteres ültetést kapott, ezenkívül pedig a villámgyors nyolcfokozatú Tiptronic S automata sebességváltó és a fejlett összkerék-hajtás mellett sem mehetünk el szó nélkül.

A 474 lóerős és 600 Nm-es produkcióra képes Cayenne S fölé, illetve a 739 lovas és 950 Nm-es plugin hibrid Cayenne Turbo E-Hybrid alá pozicionált Cayenne GTS 4 literes biturbó V8-as benzinmotorja kereken 500 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, a csúcsnyomatéka pedig 660 Nm.

Porsche Cayenne GTS
Porsche
Porsche Cayenne GTS
Porsche

Viszonyításképp, az előző GTS hasonló motorja 460 lóerőt, illetve 620 Nm-t tudott.

Az egyelőre ismeretlen árú és a kereskedésekbe nyáron megérkező új Cayenne GTS 4,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra és a gyorsulásának csak 275 km/h-nál szakad vége.

Porsche Cayenne GTS
Porsche
Porsche Cayenne GTS
Porsche
Porsche Cayenne GTS
Porsche
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!