szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.

A Ford nemrégiben dobta piacra a legújabb Mustangot, mely 22,5 millió forintos magyarországi alapárú amerikai izomautó 5 literes V8-as szívó benzinmotorja 446-454 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.

Akinek ez kevés, annak ott az általunk Le Mans-ban körbefotózott limitált szériás GTD csúcsverzió, melynek kompresszoros 5,2 literes motorja 800 lóerős produkciót ad elő – potom 160 millió forint ellenében.

Az új GTD, magnéziumfelnikkel és egyedi aerodinamikai csomaggal
László Ferenc

És most itt a Roush tuningcég legújabb kompresszoros kitje, mely alig 9 995 dollár (3,6 millió forint) ellenében több mint 800 lóerővel vértezi fel a Mustang V8-as alapmodelljét.

A teljeskörűen tuningolt GTD-től eltérően csak és kizárólag a teljesítmény növelésére fókuszáló Limited Edition Phase 2 csomag applikálását követően nem kevesebb, mint 821 lóerős teljesítmény, illetve 853 Nm-es nyomaték áll a sofőr rendelkezésére.

Roush Ford Mustang
Roush

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a hatfokozatú kézi-, illetve tízfokozatú automata váltóval gyártott, és természetesen hátsókerék-hajtású normál Mustang 5-5,4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást, a végsebessége pedig 250–263 km/h.

Roush Ford Mustang
Roush
Roush Ford Mustang
Roush
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!