Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A járgány elektromos hajtású és alig 3,5 másodpec alatt lesz százon.
A kisszériás hobbiautóiról ismert brit gyártó, az Ariel, bemutatta az E-Nomad prototípust, egy elektromos modellt, amely a Nomad 2 alapjaira épül, de a 2.3 literes turbós benzinmotor helyett egy villanymotor hajtja, amely 289 lóerőt és 489 Nm nyomatékot ad le, az energiát pedig egy 41 kWh-s akkumulátorból nyeri, amely egy feltöltéssel akár 240 km hatótávolságot is kínál.
Az autó súlya 895 kg, a 450 voltos akkumulátor súlya 300 kg, és a jobb súlyelosztás érdekében a hátsó válaszfalra szerelték. Egy gyorstöltő segítségével az akkumulátor 25 perc alatt töltődik 20%-ról 80%-ra.
A karosszéria biokompozit, ami részben lenszálakból készült, így a jármű életciklusa végén újrahasznosítható. Ezeknek a szálaknak köszönhetően az Ariel, 9 százalékkal tudta csökkenteni a karosszéria súlyát a szénszálas karosszériához képest, miközben a gyártás során keletkező CO2-kibocsátás 73%-kal csökkent.
A 0-100 km/h 3,5 másodperc alatt éri el, de az Ariel egyértelművé tette, hogy a jármű nem fog sorozatgyártásba kerülni.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.