Önfeledt játékra hív ez a 300+ lóerős vadonatúj ordító buggy
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Mutatjuk azokat a közúti sportkocsikat, melyek motorja elképesztően magas fordulatszámra lett kihegyezve.
Előfordulhat-e, hogy ismert versenypályán egy Skoda Yeti lenyom egy olyan legendás pályaautót, mint egy Ariel Atom? Nagyon is!
Kivételesen nem az elit, arab rendőrségi flotta gyarapodott egy 350 lóerős, szirénás Ariel Atommal hanem a briteké.
Sosem gondoltuk, hogy már a Földön bepillanthatunk a túlvilági élet mindkét oldalára: az Atommal a Mennyet, de a Pokol minden bugyrát is megjártuk.
Kis híján múlt, hogy vezettük a világ egyik leggyorsabb, s talán legklasszabb sportkocsiját, az Ariel Atomot. Az egyetlen magyarországi példányban ültünk, féltünk, és előre borítékoltuk a Caterhammel való megméretés végeredményét.
Az autók tömeghez viszonyított teljesítménye nemcsak egyszerű matematikai formula. A tömeg és a lóerő alapján megállapított értékből következtetni lehet az autó egyéb tulajdonságaira is: gyorsulására, fékezésére, kanyarodására. A kategóriájában legjobb Ariel Atomnál minden lóerő 1,6 kilogramm terhet repít, a sereghajtó VW Multivan 2,0 TDI 24,1 kilogrammot cipel lóerőnként.