Kereken 700 lóerős lett a legkisebb, legizgalmasabb BMW

A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.

  • HVG HVG
Kereken 700 lóerős lett a legkisebb, legizgalmasabb BMW

A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje a nemrégiben általunk is alaposan meghajtott M2, mely elsősorban 6 hengeres motorja, kéziváltója és hátsókerék-hajtása révén veszi le a lábáról a vezetési élményt hajszolókat.

Akadhatnak azonban olyanok, akik nem teljesen elégedettek a M2 produkciójával, számukra készült ez az új tuningverzió:

G-Power BMW M2
G-Power

A G-Power által kezelésbe vett M2 rengeteg karbonszálas alkatrészt, méretes fix hátsó légterelőt és egyedi 20-21 colos könnyűfém felniket kapott. Utóbbiakra 285/30-as, illetve 295/25-ös sportgumikat szerelnek.

G-Power BMW M2
G-Power

A 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítménye 480-ról kereken 700 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig 600-ról nem kevesebb, mint 840 Nm-re gyarapodott.

G-Power BMW M2
G-Power

Az árak és a menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a Magyarországon 30 millió forinton nyitó BMW M2 váltótól függően 4-4,2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, így a tuningverzió szintideje bőven 4 másodperc alatti lehet.

G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Minden idők legnagyobb ellenzéki erődemonstrációjára készül Magyar Péter, de kockázatos vállalás a Tisza-előválasztás

Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.