Kereken 700 lóerős lett a legkisebb, legizgalmasabb BMW

A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.

  • HVG HVG
Kereken 700 lóerős lett a legkisebb, legizgalmasabb BMW

A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje a nemrégiben általunk is alaposan meghajtott M2, mely elsősorban 6 hengeres motorja, kéziváltója és hátsókerék-hajtása révén veszi le a lábáról a vezetési élményt hajszolókat.

Akadhatnak azonban olyanok, akik nem teljesen elégedettek a M2 produkciójával, számukra készült ez az új tuningverzió:

G-Power BMW M2
G-Power

A G-Power által kezelésbe vett M2 rengeteg karbonszálas alkatrészt, méretes fix hátsó légterelőt és egyedi 20-21 colos könnyűfém felniket kapott. Utóbbiakra 285/30-as, illetve 295/25-ös sportgumikat szerelnek.

G-Power BMW M2
G-Power

A 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítménye 480-ról kereken 700 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig 600-ról nem kevesebb, mint 840 Nm-re gyarapodott.

G-Power BMW M2
G-Power

Az árak és a menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a Magyarországon 30 millió forinton nyitó BMW M2 váltótól függően 4-4,2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, így a tuningverzió szintideje bőven 4 másodperc alatti lehet.

G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
G-Power BMW M2
G-Power
Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.