Úgy viszik a BMW méregdrága kis élményautóját, mint a cukrot
A vadonatúj BMW M2 CS iránt a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés mutatkozik.
A vadonatúj BMW M2 CS iránt a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés mutatkozik.
Az első tulajdonosa által árult BMW 630 CS eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A bajor gyártó talált még néhány eddig szunnyadó kilométert az olcsóbb i4-esek hajtásláncában.
Jó esély van arra, hogy a bajor gyártó ismét bizalmat szavaz a hatótávnövelő benzinmotornak.
A vadonatúj Neue Klasse elektromos platform első delikvensének tesztelése a végéhez közelít.
A BMW i4 csúcsmodellje a korábbiaknál 57 lóerővel erősebb lett.
Friss információk láttak napvilágot az általunk már kipróbált BMW iX3-mal kapcsolatban.
A Mercedes E-osztály és az A6-os Audi eladásai meg sem közelítik az 5-ös sorozatú BMW-jét.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
Vadonatúj dizájn, panorámavetítős műszerfal, akár 900 kilométeres hatótáv, brutális töltési sebesség és AI által automatizált töltőfedél. Kipróbáltuk a az első magyar gyártású BMW-t, a bajor gyártónál új fejezetet nyitó Neue Klasse iX3-at.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
Az újabb BMW-k infotainment rendszere immár magyar hangon is meg tud szólalni.
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.
A bajor gyártó talált még néhány eddig szunnyadó kilométert villanyos szedánjai hajtásláncában.
Immár Magyarországon is elérhető a 2-es kupé BMW legpotensebb változata.
Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.
Frissített külsővel és modernizált technikával támad a legújabb Land Rover Defender.
Az életciklusa végén járó Toyota GR Suprából a 3 literes alapmodellt, a kihegyezett Lightweight EVO kivitelt és a non-plus-ultra kategóriás méregdrága A90 Final Editiont is rendesen meghajtottuk.
A kiváló 6 hengeres szívómotorral szerelt kék szedánt nem túl sokat használták az elmúlt közel három évtizedben.
A BMW i4 M60 xDrive bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.