A BMW 1976-ban dobta piacra első 6-os sorozatú kupéját, az E24-et, ami aztán egészen 1989-ig gyártásban maradt és csak 2002-ben kapott utódot.
A sokak által a legszebb régi BMW-k közé sorolt típus igen keresett a márka rajongói között, és ritkán jön szembe olyan keveset futott és igen megkímélt példány, mint amilyen ez az éppen új gazdára váró 630 CS:


Az 1980 januárjában forgalomba helyezett bajor sportkupé műszeregysége mindössze 9439 kilométeres futásteljesítményről tesz tanúbizonyságot.
Az első német tulajdonosa által eladásra kínált kocsi 49630 euróba, vagyis átszámítva mintegy 20 millió forintba kerül.


A 630 CS-ből 1975 és 1979 között kevesebb, mint 4 ezer darab készült.
A hátsó kerekeket egy ötgangos kézi váltón keresztül hajtó 3 literes soros 6 hengeres szívó benzinmotor 185 lóerős teljesítményű és 260 Nm nyomatékú.



A 9 másodperces 0-100-as gyorsulású BMW 630 CS végsebessége 210 km/h.
A típus csúcsmodellje a 286 lóerős és 340 Nm nyomatékú 3,5 literes befecskendezős motorral szerelt M635 CSi, mely jellemzően sokkal drágább portéka 6,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és akár 255 km/h-val is képes száguldani.

