Teljesen új dizájnt kap az első elektromos BMW M3, mutatjuk

Nem sok közös vonás fedezhető fel a jelenlegi 6 hengeres és az érkezőben lévő villanyos új BMW M3 között.

  • HVG HVG
Teljesen új dizájnt kap az első elektromos BMW M3, mutatjuk

A Nordschleifén egy ideje már javában zajlik egy Neue Klasse stílusjegyeket felvonultató új elektromos BMW sportszedán tesztelése, mely egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság jó eséllyel az M3 lokálisan zéróemissziós utódja lehet.

A prototípusról most virtuálisan lefejtették az álcázófóliát, ily módon pedig már jóval a hivatalos leleplezés előtt lehet némi fogalmunk arról, hogy hogyan fest az iM3 néven emlegetett újdonság.

Míg a jelenleg kapható M3 így fest…:

BMW M3
BMW

…addig a Neue Klasse platformos utód körülbelül ilyennek ígérkezik:

BMW iM3
Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Hátulról ilyen az aktuális M3…:

BMW M3
BMW

…és ilyesmi lesz az elektromos M3 hátsó traktusa:

BMW iM3
Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Az új platform adott esetben négy villanymotort is felvonultathat, a teljesítménye pedig elérheti az 1360 lóerőt, de az elektromos M3 esetében be kell érnünk holmi 700-800 lóerővel.

Viszonyításképp, a 33,2 millió forintos alapárú M3 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja kiviteltől függően 480-530 lóerős teljesítményű.

Orbán kényszerpályán mozog, Magyar könnyen cselezheti – a nagy bejelentések vagy csak a nagyotmondások napja lesz a szombat?

Orbán kényszerpályán mozog, Magyar könnyen cselezheti – a nagy bejelentések vagy csak a nagyotmondások napja lesz a szombat?

Kényszerhelyzetben van Orbán: Tusványoson újat és nagyot kell mondania, mint például egy vaskos jóléti csomag vagy egy népszavazás, emellett csak „kötelező elem” lehet Magyar Péter, az LMBTQ-emberek és az ukránok pocskondiázása. A Tisza elnöke sem dőlhet azért hátra: fel kell vennie a kesztyűt és kormányzóképességet is kell mutatnia.