#ügyfélszerzés

Az ígéretes magyar vállalatok több mint felének még weboldala sincs
 

Az ígéretes magyar vállalatok több mint felének még weboldala sincs

Több mint 500 ezer kis- és közepes vállalkozás működik Magyarországon, a munkavállalók 70 százalékát foglalkoztatva. Ebből valamivel több mint 7 ezer nevezhető feltörekvő középvállalkozásnak, amelyeknek éves bevétele meghaladja az 1 milliárd forintot. Jelentős részüknek azonban még weboldala sincs, és nem folytatnak semmilyen marketing tevékenységet.

hvg.hu hvg.hu

 

"Startup vagyok, felhasználókat akarok"

A beindult startup vállalkozások esetében a sikeres tőkebevonás eredményeképpen elkezdett bővülni a csapat, az ambíciózus tervek tovább szövődtek, az ötletből termék lett, majd jött a nemzetközi piacralépés, és tapasztalat hiányában nagy volt a tanácstalanság. Az ügyfél-, felhasználószerzés egy vissza-visszatérő kihívás, amely egy globális piacra törő startup esetében tudatos és alaposan kidolgozott folyamatot igényel.


Egyre több kkv alkalmaz azonnali elérést honlapján
 

Egyre több kkv alkalmaz azonnali elérést honlapján

A weboldallal rendelkező kkv-k háromnegyede számára a vevőszerzés, a konverzió növelése, az elérhetőség javítása és a meglévő ügyfélkör lemorzsolódásának csökkentése jelenti a fő kihívásokat. Azok, akik már a megoldásokat keresik, úgy gondolják, hogy ki kell tűnniük a konkurencia közül, de nem igazán tudják hogyan.

hvg.hu hvg.hu