Tovább feszített húr: 630 lóerő talán már elég lehet a BMW M3 CS-ben
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A biturbó hathengeres gázolajos egységben a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Az újdonság nem egy autókiállításon, hanem egy elektronikai vásáron debütál majd.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
A felfrissített 3-as széria legolcsóbb példányainak ára csak éppen nem lépi át a 15 millió forintos lélektani határt.
Az Alpina által kezelésbe vett újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
Egyre konkrétabb információk jelennek meg, milyen járművek készülnek majd nálunk. A bajor márka meghatározó autójának elektromos verzióját gyártják majd itt.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
Ez volt az első M3-as BMW abszolút csúcsra járatott legerősebb és legsportosabb változata.
A közbeszerzés teljes összege 98 millió lej, ami nagyjából 8 milliárd forint.
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.