Tovább feszített húr: 630 lóerő talán már elég lehet a BMW M3 CS-ben
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Az újdonság nem egy autókiállításon, hanem egy elektronikai vásáron debütál majd.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
Egyre konkrétabb információk jelennek meg, milyen járművek készülnek majd nálunk. A bajor márka meghatározó autójának elektromos verzióját gyártják majd itt.
Ez volt az első M3-as BMW abszolút csúcsra járatott legerősebb és legsportosabb változata.