Bukólámpa nélkül, V10-zel és kézi váltóval született újjá a legendás 8-as BMW
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A V12-es szívómotorja 350 lóerőt teljesít.
A kortárs művészeti seregszemlét felkeresők testközelből találkozhatnak a Jeff Koons-féle különleges 8-as BMW-vel és a bajor márka egyéb egyedi újdonságaival.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Az erősen limitált szériás 8-as Gran Coupé egyedi többrétegű fényezésének elkészítése 285 órányi időt vesz igénybe. Mutatjuk a végeredményt.
A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A 4,78 méter hosszú bajor sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Hazánkban is beárazták a 8-as sorozat vadonatúj 4+1 személyes kivitelét.
Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.