szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.

A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, a vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. És most megérkezett belőlük a ráncfelvarrt új kiadás.

BMW

A külsőt érintő fontosabb változások közé tartozik az új kialakítású és megvilágított (Iconic Glow) hűtőrács, az új könnyűfém-felnik, illetve a következő friss fényezések: Skyscraper Grey, San Remo Green, Portimao Blue, BMW Individual Frozen Tanzanite Blue, Frozen Pure Grey.

BMW
BMW
BMW

Mostantól alapáron jár az M sportcsomag, az M850i az M8-éhoz hasonló új visszapillantó-tükröket kapott, és 10,25-ről 12,3 colosra növelték a műszerfal központi kijelzőjét.

BMW
BMW
BMW

A motorkínálat nem változott, a belépőszintet a 333 lóerős 840i és a 340 lóerős lágyhibrid 840d jelenti a maga 6 hengeres motorjával, aztán következik az arany középutas 530 lóerős V8-as felvértezett M850i, a képzeletbeli trónon pedig az ugyancsak V8-as erőforrású, 625 lovas M8 Competition foglal helyet. A 0-100-as sprintet ideális esetben akár 3,2 másodperc alatt is le lehet tudni.

Az értékesítés márciusban kezdődik meg.

BMW
BMW
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!