Kiszivárogtak az első debreceni BMW részletes adatai
Friss információk láttak napvilágot az általunk már kipróbált BMW iX3-mal kapcsolatban.
Friss információk láttak napvilágot az általunk már kipróbált BMW iX3-mal kapcsolatban.
Vadonatúj dizájn, panorámavetítős műszerfal, akár 900 kilométeres hatótáv, brutális töltési sebesség és AI által automatizált töltőfedél. Kipróbáltuk a az első magyar gyártású BMW-t, a bajor gyártónál új fejezetet nyitó Neue Klasse iX3-at.
Az egyik legnehezebb feladat hanggal is karaktert adni egy villanyautónak.
Ez manapság egy nyolchengeres X5 M Competition szintje.
Az új elektronikai rendszer miatt 600 méterrel kevesebb elektromos vezeték kell egy-egy autóba, mint korábban.
Valamivel később érkezhet meg, mint a bajor rivális.
Elég kompaktnak tűnik.
A Neue Klasse platformra épülő SUV első végleges példányai jövőre hagyják el a magyar gyártósort.
Világszinten is gyártják majd először az újgenerációs SUV-t.
Az iX3 még álcázva futja tesztköreit.
Hangtalan suhanás vagy kiváló 6 hengeres orgánum? Instant gyorsulás vagy hamisítatlan vezetési élmény? Lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás vagy alacsony tömeg? A bajor gyártó kínálatában mindenki megtalálhatja a számítását.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
Ritkaság egyszerre ennyi modellt azonos körülmények közötti összehasonlításban látni.
Szokatlan idők járnak mostanság.
A BMW nem tett más, mint a legmodernebb villanymotoros hajtásláncra cserélte az X3-as divatterepjáró belsőégésű motorját. Budapesten autóztunk a 460 kilométeres hatótávval kecsegtető újdonsággal.
A Kínában készülő középkategóriás szabadidőautó egy feltöltéssel mintegy 460 kilométert képes megtenni.