Garanciát vállalt a kormány: fizet, ha veszteséges lenne az olimpiarendezés
Az olimpiai pályázat újabb köréhez kértek garanciákat a kormánytól. Az állam vállalja a veszteség finanszírozását, ha nem lenne elég pénz a rendezésre.
Az olimpiai pályázat újabb köréhez kértek garanciákat a kormánytól. Az állam vállalja a veszteség finanszírozását, ha nem lenne elég pénz a rendezésre.
A szmog megállítását nem lehet olcsón megúszni, a kérdés az: ki fizetheti a legtöbbet? Az ingyen-tömegközlekedésnek ára van, az autósok sem járnak jól, és arra is oda kell figyelni, hogy ne forduljon át a jószándék a szegények elleni harcba.
Drónról nézve még rondább a fővárost beburkoló füstköd, a Drone Media Studio kétperces felvételének még a nézése is köhögésre ingerel.
Vidéken naponta milliókból, Budapesten tízmilliókból lehetne megoldani, hogy ingyen járjon a tömegközlekedés bárkinek a szmogriadó alatt.
A főpolgármester vasárnap hajnalban rendelte el a szmogriadó riasztási fokozatát. Az elrendelt korlátozások miatt hétfő reggel 6 órától tilos azzal a gépjárművel közlekedni, amelynek forgalmi engedélyében a környezetvédelmi osztályt jelölő kód 0, 1, 2, 3, 4, vagy amelynek forgalmi engedélye nem tartalmaz környezetvédelmi osztályt jelölő kódot.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy hétfő reggel 6 órától tilos olyan gépjárművel közlekedni a fővárosban, amelynek forgalmi engedélyében a környezetvédelmi osztályt jelölő kód 0, 1, 2, 3, 4, vagy amelynek forgalmi engedélye nem tartalmaz környezetvédelmi osztályt jelölő kódot.
Momentum Mozgalom: ők állnak a budapesti ötkarikás játékokat ellenző NOlimpia-népszavazás mögött. Kiderült, hogy kik ők, mit szeretnének, és miért mondanának nemet a 2024-es budapesti olimpiára.
A Django elszabadul sztárja az új Robin Hoodot forgatja Magyarországon, de a Ferihegyről posztolt videójában még a jelenlegi filmjét promózza egy kicsit a maga vicces módján.
Várhatóan májusban-júniusban megkezdődhet a 3-as metróvonal infrastrukturális felújítása – közölte a főpolgármester.
A várakozásoknak megfelelően a városvezetés 2010-es állításait erősítette meg a fővárosi Alstom-bizottság. Hétfőn bemutatott jelentésük szerint az M2-M4-es metróvonalakra szánt szerelvények beszerzésénél számos „kifogásolható körülmény” merült fel. Így például érthetetlennek találták, hogy a közbeszerzésnél nem az ár volt a leghangsúlyosabb értékelési szempont. Más kérdés, hogy az M3-as vonal kocsifelújítására kiírt pályázaton sem a legolcsóbb ajánlatot adó cég nyert.