Tavaszra minden Combinót bekameráznak
A FUTÁR-rendszerbe is bekötik valamennyi, a Nagykörúton és az 1-es vonalon közlekedő szerelvényt.
A FUTÁR-rendszerbe is bekötik valamennyi, a Nagykörúton és az 1-es vonalon közlekedő szerelvényt.
Villamos és autó nem ütközött, a megállóhely kidőlő táblája rongált meg egy szerelvényt.
A szokottnál is többször feltűnik ezen a héten Hollandia fővárosában a szivárványszínű zászló. Most van ugyanis az Amsterdam Pride, és szombaton tartották a melegfelvonulást, a Pride Walkot. A város polgármestere a héten videóüzenetben köszöntötte a Pride-ot, és egy villamost is szivárványszínekbe öltöztettek, méghozzá egy Combinót, ami ismerős lehet a budapestieknek.
Igen, már megint felbontják a Nagykörutat és már megint buszokkal pótolják a 4-6-ost, a világ egyik legforgalmasabb villamosvonalát. És nem, a BKK nem jelölt ki buszsávot erre az alkalomra.
Eddig csak hétvégén jártak az 1-esre a Nagykörúton villamosai, nyár elejétől már munkanapokon is fognak.
Fél órával azután, hogy egy korábbi karambol után helyreállt a villamosközlekedés a Nagykörúton, újabb baleset történt a Jászai Mari térnél.
Ismét az eddig megszokottak szerint, a villamosokat előnyben részesítve működnek a nagykörúti lámpák. Múlt héten váratlanul a villamosok helyett az autósok javára állították át a körúti lámpákat, ettől léptek most vissza.
A BKV szerint először fordult elő, hogy az éberségjelző állított meg egy villamost.
A gyors kanyarokat kifogásolta az egyenes szakaszon.
Az életmentést segítő plakátokat helyez ki a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Nagykörúton járó Combino villamosokon - közölte a BKK és az Országos Mentőszolgálat (OMSZ).
Hátba rúgott egy 74 éves nőt, akit halálra gázolt a 4-es, 6-os. A férfi elismerte, hogy direkt rúgta meg a nőt, de állítása szerint nem látta a villamost.
A katasztrófavédelem közzétett egy rövid videót arról, hogy hogyan próbálták a 4-6-os villamos alá pénteken beszorult robogóst kihozni a Nyugati téren.
Tíz évvel ezelőtt, 2006. július 1-jén állt forgalomba Budapesten az első, 2001-es pályaszámú Siemens Combino Supra villamos, és ezzel hosszú idő után először érkezett új szerelvény a fővárosba. Az évforduló alkalmából a BKV nyílt napot tart a szerelvényeknek helyet adó Hungária kocsiszínben.
Ez az első alkalom, hogy a fővárosban közlekedők a 4-es és a 6-os villamos vonalain is találkoznak az új utastájékoztatási rendszerrel. Egy fedélzeti kamerarendszert is kiépítenek, amely az utasok biztonságáról és a rongálás visszaszorításáról gondoskodik.
A rendőrség közzétette térfigyelő kamerák felvételeit azokról a fiatalokról, akik hétfő este randalíroztak az egyik körúti villamoson, Budapesten. Miután leszálltak a budai hídfőnél, egyikük egy üveget vágott a Combino szélvédőjéhez, ami berepedt. Három férfit keresnek.
Karbantartás és felsővezeték-átépítés miatt szombaton és vasárnap pótlóbuszok járnak majd a nagykörúti villamosok helyett egy szakaszon. Nem jár majd a 74-es troli sem, a teljes vonalon autóbuszok viszik az utasokat szombat-vasárnap.
Hétfő délelőtt motorjával együtt szállt fel egy 4-es villamosra egy férfi, aki néhány megállót így utazott.
Pótlóbusz jár hétfőn, kedden és szerdán éjjel a 6-os villamos teljes vonalán.
Pótlóbuszok járnak a Széll Kálmán tér és a Jászai Mari tér között a körúti villamosok helyett - közölte a BKK.
Először is, nem újítják fel egyfolytában – legalábbis a BKK szerint. Másrészt a kilencvenes években elavultabb, igaz, olcsóbb módszerrel újították fel a villamospályát, ami nem felel meg a világ egyik legforgalmasabb, legterheltebb villamosvonalának. Sajnos az új felújítás sem lesz túl időtálló egy szakértő szerint.