#Dell

Nem kirakódarabokat akarunk venni, hanem egy egész doboz puzzle-t – ha lehet, már kirakva
 

Nem kirakódarabokat akarunk venni, hanem egy egész doboz puzzle-t – ha lehet, már kirakva

A vállalati informatikai infrastruktúra újragondolásával és egy erős partnerprogrammal szeretne minél több iparágban versenyelőnyt jelentő megoldásokat biztosítani a Dell. A vállalat keddi sajtótájékoztatóján elhangzott: a cégek ma már nem érnek rá innen-onnan tanácsokat és hardvereket kérni, mindenki komplett informatikai megoldásokat keres a problémáira.













6000 forintba is kerülhet a Firefox telepítése
 

6000 forintba is kerülhet a Firefox telepítése

Nagyjából hatezer forintnak megfelelő összeget kell fizetni a Dell webshopjában vásárlóknak, ha azt szeretnék, hogy a cég feltelepítse nekik az egyébként teljesen ingyenesen elérhető Firefox böngészőt. A Mozilla szerint ez ellentétes a jogi előírásaikkal.

hvg.hu hvg.hu






A főnökének is az jó, ha ön pizsamában dolgozik
 

A főnökének is az jó, ha ön pizsamában dolgozik

Ha szombat délelőtt pizsamában olvassa ezt a cikket, abban nincs semmi extra, de ha hétfőn délelőtt történik mindez (szintén pizsamában), ráadásul úgy, hogy nem beteg és szabadságon sincs – akkor ön azok közé tartozik, aki rugalmas munkaidőben dolgozhat, akár otthonról is.

hvg.hu hvg.hu

Minden eladható – de miből lesz love brand?
 

Minden eladható – de miből lesz love brand?

„Minden eladható”– tartják a reklámos berkekben mozgó szakemberek. Ez nem csupán a termékek és szolgáltatások értékesítésére igaz, de arra is, hogy meg tudjuk-e győzni barátainkat arról, hogy melyik filmet nézzük a moziban, vagy, hogy melyik buliba menjünk szombaton. A „tranzakció” sikeressége természetesen már rajtunk múlik, hiszen egymillió termékből jó, ha egy annyira kimagasló, hogy képes önmagát jövedelmezővé tenni. A legtutibb árut sokszor mindössze hajszálnyi különbség választja el a középszertől. De mi is ez a különbség?

Szántó Péter Szántó Péter