#Extreme Digital


Megpróbálkozik a Fekete Péntekkel egy magyar áruház
 

Megpróbálkozik a Fekete Péntekkel egy magyar áruház

Az Amerikában ismert akcióval, a Fekete Péntekkel népszerűsíti az internetes vásárlást idén itthon az Extreme Digital. Várkonyi Balázs ügyvezető szerint lehetnek olyan termékeik, amelyekre akár 70 százalék kedvezményt adnak. Elsősorban olyan vásárlók figyelmét próbálják felhívni, akik még nem vagy csak ritkán vásároltak eddig interneten.

MTI MTI


Nagyon fut az Extreme Digital szekere
 

Nagyon fut az Extreme Digital szekere

Közel 30 százalékkal nőtt az első félévben az Extreme Digital Zrt. bevétele 2012. hasonló időszakához képest. Az interneten és hagyományos boltokban egyaránt értékesítő társaság a második félévben többszáz új átvételi pontot hoz létre, ezek egy részénél raktárkészletet is kialakítanak.

hvg.hu hvg.hu


 

"Nagyon nehéz elviselni a kereskedőkön lévő terheket" – interjú Várkonyi Balázzsal, az Edigital vezérével"

„Hiába optimális a működés, az extra adókat, újabb terheket, növekvő járulékokat nem tudjuk érvényesíteni a másik oldalon” – mondja az Extreme Digital startjáról indulásról Várkonyi Balázs alapító tulajdonos-ügyvezető igazgató. A diákcégként indult vállalkozás - amely organikus növekedése nyomán mára a piacvezetők közé manőverezte magát - vezetője szkeptikus a növekedési kilátásokat illetően, ám a karácsonyi szezonban még bízik.