#Instagram








Hogyan lehetek szexi és menő? - A külső megjelenés kultusza

Korábban is mindenhonnan zúdult ránk az elérhetetlennek látszó szépségideál, csakhogy míg a korábbi generációk esetén a filmek rendre véget értek, illetve a divatmagazinokat is becsukhatták, a Z generáció tagjai számára az információ folyamatos, a külsejükre vonatkozó visszacsatolás pedig akár szűretlenül is érkezhet. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.



Történelem Insta-sztorikból és Facebook-kommentekből

Ha egy váróteremben ülve mellettünk egy tizenéves folyamatosan görgeti az Instagramot, nem árt tudnunk, hogy nem feltétlenül csupa haszontalansággal üti el az időt. A történelem is felköltözött már erre a platformra, még ha nem is minden korszaka, de egy fontos időszaka mindenképpen. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.






Blaskó Nikolett: "Sok nő bűntudatot érez, ha sikeres lesz"

Sokrétű oka van annak, hogy kevés nő van vezető pozícióban - mondta a HVG-nek Blaskó Nikolett reklámszakember, az ACG Reklámügynökség alapítója. Neki 24 évesen, első gyakorlati helyén felajánlották neki a marketingigazgatói posztot, majd hét évvel később megalapította saját reklámügynökségét, amelynek mára 2 milliárdos árbevétele van, ezzel az ország egyik legsikeresebb ügynöksége. Ő maga tizedik a Forbes legbefolyásosabb magyar nőket rangsoroló listáján. Azt mondja, egyenlő esélyekre és sok őszinte, hiteles példára van szükség, hogy a nők végre elhiggyék, bármire képesek. HVG-portré.