Összeolvad a Jófogás és a Használtautó
A használt áruk kereskedését bonyolító két piacvezető platform egy cég kezébe kerül.
A használt áruk kereskedését bonyolító két piacvezető platform egy cég kezébe kerül.
Meglepő vagy csak szokatlan, ki-ki döntse el maga, de a háromhelyiséges mobilházat tényleg a címben megjelölt árért kínálják Hajdú-Bihar megyében. És extra is van: bárhová elszállítják, ingyen.
Új ingatlanos alkalmazást tett közzé a Jófogás. Az appal telefonon és táblagépen kutathatunk eladó vagy bérelhető ingatlanok után, a térképes böngészés és az sms-es időpontfoglalás meggyorsíthatja a keresést.
A Jófogás internetes apróhirdetési oldal is érzi az elmúlt hetek fő ingatlanpiaci trendjét: hirtelen megugrott csoknak megfelelő eladásra kínált új házak és lakások száma.
Miután az emberek tegnap egymás kezéből tépték ki a cuccokat, sokat feltettek az apróhirdető oldalakra. Brutális összegekért kínálják a termékeket.
Március 30-tól már nem lehet feladni új hirdetést az OLX-en, de néhány hétig még lehet szerkeszteni azokat, amelyek már kint vannak a felületen, illetve az üzenetküldő funkció is él még – derül ki a Világgazdaság szerint az oldal felhasználóinak küldött tájékoztatásból.
Bevásárolja magát a kormány az Erstébe, csökken a bankadó, új kiskereskedelmi lánc érkezik Magyarországra, jó lett a tavalyi GDP-adat, de még ezzel is nagyon messze vagyunk a fejlett országoktól, akár a teljes közúthálózatot fizetőssé tehették volna, a MET újra bevásárolt, jó nagyot emelt a Telenor, a Jófogás pedig megvette az OLX-et. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media kedden bejelentette, hogy felvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t. A korábbi tulajdonos, a TME Csoport kivonul Magyarországról. Az utolsó fejezetéhez érkezett a piac két nagy szereplőjének csatározása.
Egyre élesebb háború zajlik az ingyenességével hódító webes apróhirdetési piacon. A két főszereplő szeptemberben helyet cserélt, és azóta folyamatosan egymásnak feszül, hogy csak egy maradjon, aki végül maga árazhatja majd be az egyes tételeket. Ez a terv, ennek érdekében költenek el az idén reklámra úgy másfél milliárd forintot.