Összeolvad a Jófogás és a Használtautó
A használt áruk kereskedését bonyolító két piacvezető platform egy cég kezébe kerül.
A használt áruk kereskedését bonyolító két piacvezető platform egy cég kezébe kerül.
Meglepő vagy csak szokatlan, ki-ki döntse el maga, de a háromhelyiséges mobilházat tényleg a címben megjelölt árért kínálják Hajdú-Bihar megyében. És extra is van: bárhová elszállítják, ingyen.
Új ingatlanos alkalmazást tett közzé a Jófogás. Az appal telefonon és táblagépen kutathatunk eladó vagy bérelhető ingatlanok után, a térképes böngészés és az sms-es időpontfoglalás meggyorsíthatja a keresést.
A Jófogás internetes apróhirdetési oldal is érzi az elmúlt hetek fő ingatlanpiaci trendjét: hirtelen megugrott csoknak megfelelő eladásra kínált új házak és lakások száma.
Az egyik magyar apróhirdetési oldalon keresik a legfurább Star Wars tárgyakat, és a sütiformától a szuszogó maszkig akad is bőven kreatív hirdetés a piacon.
Miután az emberek tegnap egymás kezéből tépték ki a cuccokat, sokat feltettek az apróhirdető oldalakra. Brutális összegekért kínálják a termékeket.
Több száz új és más hirdetési oldalon nem látható ingatlan kerül fel a Jófogásra a következő hetekben az Otthon Centrummal kötött megállapodásnak köszönhetően – közölte az apróhirdetési oldal.
Az egykori OLX-es felhasználóknak még hagytak időt arra, hogy átvigyék fiókjukat az új felületre, ez a folyamat zárult le múlt szombaton.
Februárban bombaként robbant a hír, hogy a hazai piacon évek óta nagy csatát vívó OLX és a Jófogás az anyavállalatok által kötött megállapodás értelmében összeolvad, előbbi pedig kivonul a magyar piacról. A többlépcsős átmenet jelenleg is zajlik, és finoman szólva sem zökkenőmentes.
A Jófogás.hu-ra kerülnek a hirdetések, mostantól még nagyobb felhozatalból böngészhetnek a vásárlók, és sokkal több vevőt érhetnek el a hirdetők. A meccset azonban még nem fújták le, a Vatera ébredezik.
Március 30-tól már nem lehet feladni új hirdetést az OLX-en, de néhány hétig még lehet szerkeszteni azokat, amelyek már kint vannak a felületen, illetve az üzenetküldő funkció is él még – derül ki a Világgazdaság szerint az oldal felhasználóinak küldött tájékoztatásból.
Álltalánosságban véve teljesen megszokott dolog a piaci versengésben, hogy az évek óta kétpólusú, a feleknek milliárdokba kerülő csatározásból az egyik kiszáll, ha elege lett. Az viszont már izgalmasabb, ha a visszavonulót fújó cég – akár egy elegáns testcselt is bemutatva – lényegében azonnal reinkarnálja a még el sem hantolt vállalkozását. A Vatera feltámad.
A talpon maradt online apróhirdetési cégnek nem kell kétszer mondani, hogy ha a "csak egy maradhat" verseny véget ért, akkor itt az ideje a zsákmány kifosztásának...
Az elkövetkezendő hónapokban dönti el a Jófogás, hogy az OLX mely dolgozóit veszi át a portál felvásárlása után.
Bevásárolja magát a kormány az Erstébe, csökken a bankadó, új kiskereskedelmi lánc érkezik Magyarországra, jó lett a tavalyi GDP-adat, de még ezzel is nagyon messze vagyunk a fejlett országoktól, akár a teljes közúthálózatot fizetőssé tehették volna, a MET újra bevásárolt, jó nagyot emelt a Telenor, a Jófogás pedig megvette az OLX-et. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Új szereplő lépett be az online apróhirdetési piacra. A közösségi médiára épülő Merkato.hu teljes egészében a Facebookra épít, és a célja, hogy a nevető harmadik legyen az utóbbi időben állóháborúvá vált, kétszereplős piacon.
A „csak egy maradhat” szellemében harcol és költ továbbra is az online apróhirdetési piac két meghatározó szereplője, de egy frissen publikált felmérés szerint az ex-Apród cég áll jobban a gazdasági racionalitást továbbra is mellőző párviadalban.
Levelben búcsúzott el ügyfeleitől az apróhirdetési piac doaenje, az Expressz. Az új tulajdonos által választott grafikai megoldás azonban nem sikerült éppen a legjobbra.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media kedden bejelentette, hogy felvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t. A korábbi tulajdonos, a TME Csoport kivonul Magyarországról. Az utolsó fejezetéhez érkezett a piac két nagy szereplőjének csatározása.
Egyre élesebb háború zajlik az ingyenességével hódító webes apróhirdetési piacon. A két főszereplő szeptemberben helyet cserélt, és azóta folyamatosan egymásnak feszül, hogy csak egy maradjon, aki végül maga árazhatja majd be az egyes tételeket. Ez a terv, ennek érdekében költenek el az idén reklámra úgy másfél milliárd forintot.