Több kilométeres a dugó az M0-son, útépítők blokkolják a forgalmat
Az M3-ason Budapest felé is torlódik a forgalom.
Az M3-ason Budapest felé is torlódik a forgalom.
Már előkészítés alatt van az M0-s teljes körré alakításához szükséges két hátralévő szakasz, de egyelőre nem tudni, mikor épülnek meg.
A terhelést nem bíró online rendszer, kétmatricás Duna-híd, belvárosi dugó Budapesten, pár száz méteres matricás szakasz, célba nem érő kommunikáció. Van olyan agglomerációs település, amely válaszlépésre készül a megnövekedett forgalom miatt. Egyelőre fejetlenség a köbön a kormányzat kibővített útdíjrendszere körül.
Nehéz kapásból felidézni, mire érdemes emlékezni 2014-ből? Bízza rá magát az év mémjeire, ezek szinte mindent elmesélnek! E "műalkotásokból" egész évre jutott, gondoljon csak Falus Ferenc jeges vizes videójára, Orbán Viktor rózsaszín kanapéjára, esetleg a "Tolmácsot kérek!"-felszólításra.
Egy napon nem lehet két ülés, ezért a kormánypártiak inkább az elkaszált teszkószívatást tárgyalnák az ingyenes M0 helyett.
A fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a fizetős M0-s tervét.
A Facebook-oldalán közzétett közleményben cáfolta az NFM közleményét Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere
Bár Orbán Viktor a pénteken a Napi Gazdaságban megjelent interjújában azt mondta, hogy az M0-s körgyűrűt uniós kötelezettség miatt kell fizetőssé tenni, az Európai Bizottság a Portfolio.hu-nak cáfolta, hogy lenne bármiféle ilyen kötelezettség.
A miniszterelnökkel fennálló vitája miatt Simicska Lajos cége már anyagilag is rosszul jár: a Népszabadság szerint a konfliktus miatt csúszik az M0-s felújítása, mert a minisztériumban nem akarták, hogy a közbeszerzésnél a Közgép vigye el a pálmát. Közben a Fidesz kommunikációs vezetője elismerte: vannak viták a pártban.
Négy ütemben folytatja a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. a Budapestet körüli M0 autópálya fejlesztését - közölte a NIF pénteken az MTI-vel.
Az M0-s autóútnak a 10. számú főúttól az 1. számú főútig tartó továbbépítése csak a 2020-2027. közötti uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el – közölte a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. hétfőn az MTI-vel.