Magyarországon az extrák nélkül is 76 millió forintos új Mercedes-AMG SL 63
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Az EQS kistestvéréért alaphangon közel 29 millió forintot kell fizetni.
Sok európai autógyárnak volt érdekeltsége Oroszországban és Ukrajnában. A háborúhoz közeli keleti uniós országok pedig fontos beszállítói a német autóiparnak. Így nem csoda, hogy a tőzsdéken erőteljesen csökkennek az európai autógyártói óriások részvényárfolyamai - írja a párizsi gazdasági szaklap, a Les Échos.
Megkezdődött a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású EQE forgalmazása.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
A német gyártó leleplezte a száguldó cirkuszban szolgálatot teljesítő új safety carját és orvosi autóját.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
A downsizing jegyében az új SL hamarosan elveszítheti hengereinek felét.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
A C-osztály sportos új csúcsmodellje szedán és kombi változatban is támad.
A vállalat szerint 2025-től az elektromos és hibrid elektromos autók az eladásaik felét teszi majd ki.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
A németek szerint az új név jobban fókuszál a kiemelt termékre, a személyautókra.
Nem készül több példány a bőven 700 lóerő feletti GT Black Series-ből.
2480 kilónak, akármennyire is csúcstechnika, nehéz igazán remekelnie.
A tavaly rekord mennyiségben értékesített német terepjárót a jelek szerint mostanság erősen sújtja a chiphiány.
A prémiumautóknál bevett motoros záródású ajtó miatt ugyanis el kellett búcsúznia az egyik ujjától.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A Mercedes éves eladásai Európában 11 százalékkal csökkentek tavaly, ezen belül pedig Németországban 25,5 százalékkal.
Itt a megoldás azok számára, akik az AMG G63-at egyszerűen túl visszafogottnak találják.