A luxus nem garancia a profitra, a veszteséges Daimler nem fizet osztalékot
Tizennégy év óta először fordul elő, hogy nem fizet osztalékot a Daimler német járműipari csoport, akkora lett a vesztesége tavaly a válság miatt.
Tizennégy év óta először fordul elő, hogy nem fizet osztalékot a Daimler német járműipari csoport, akkora lett a vesztesége tavaly a válság miatt.
Eddig több mint 70 magyar dolgozót vett fel különböző területekre a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft., a technikai hátterű szakemberek toborzását felgyorsítja a társaság.
Pervesztes lett az a hét felperes, akik a Kecskeméten épülő Mercedes gyár területének egykori tulajdonosaként pert indított a vele opciós szerződést kötő Best Invest Projekt Hungária Kft. tulajdonosai ellen, mert a bíróság szerint a két fél közötti szerződés megkötésénél nem történt törvénytelenség. A Bács-Kiskun Megyei Bíróság kedden hirdetett ítéletet a perben.
A Daimler a német Dürr vállalatot bízta meg a kecskeméti Mercedes gyár fényező üzemének megépítésével – közölte a Daimler szóvivője hétfőn. A Dürr szóvivője „kétszámjegyű millió eurós” megrendelési összeget említett.
Frank Klein veszi át a mai naptól az új kecskeméti személygépkocsigyártó-üzem felépítésének irányítását, valamint a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető posztját. Michael Frieß, a gyár korábbi vezetője az előkészítő és tervezési szakasz lezárása után személyes okok miatt kérte áthelyezését.
A Délmagyar hírportál cikke szerint december 22. emlékezetes dátum lehet a Bács-Kiskun megyében épülő Mercedes-gyár életében: nem kell tovább várni a központi épület és az összeszerelő-üzem felépítéséhez szükséges papírokra.
A J.D. Power autópiari tanácsadó legutóbbi felmérése szerint a Mercedes-Benz vásárlói a leghűségesebbek a márkához. Korábbi Saab tulajdonosok nem szívesen választják újra a svéd márkát.
A kecskeméti Mercedes-beruházás a Magyarország iránti bizalomról szól, mert aki ilyen beruházást kezd, az bízik önmagában és azokban, akikkel együttműködik - mondta Bajnai Gordon miniszterelnök, a Mercedes gyár ünnepélyes alapkőletételén Kecskeméten.
Az E-osztály olyan, mint a töltött káposzta: másnap sokkal finomabb, sőt, ahogy telnek a napok, még inkább. Csak az ára csípős, a huszonegynéhány millió megfeküdné a gyomromat. Pedig állítólag diétás.
Egyelőre nem látszanak valóra válni a német Daimler autógyárnak a gépjárműpiac fellendüléséhez fűzött reményei, a cég eladásai világszerte csökkentek júliusban tavaly júliushoz képest. Estek a BMW eladásai is, míg az Audi az élénk kínai keresletnek köszönhetően növekedésről számolt be.
A német kormány pozitív fejleménynek tartja, hogy az Abu Dzabi-i illetőségű Aabar befektetési társaság lett a Daimler autógyár legnagyobb egyedi tulajdonosa. A befektetés révén javulnak a társaság hosszú távú növekedési kilátásai, és elismerést nyert a német autóipar teljesítőképessége, mondta hétfőn a német kormány szóvivője.
A Daimler megnyitotta új autógyárát a nyugat-indiai Pune-ban, ahol Mercedeseket fognak összeszerelni egy helyi partnerrel közösen. A Daimler a többi európai luxusautó-gyártóhoz hasonlóan az egyre növekvő számú milliomost veszi célba, s a gyengélkedő európai és amerikai piac helyett a gyors növekedést ígérő piacokra összpontosít.
A Mercedes-Benz áprilistól olyan páncélozott új E-osztályú modelleket dob piacra, ami megfelel a VR4-es biztonsági szabványnak is. A golyóálló járművek igényét a svábok az állandóan növekvő utcai bűnözéssel indokolják. Az E-Guard modell hatásosan védi majd az utasokat az esetleges támadásoktól.