Pont olyan következményekkel járhat egy kikötőben driftelni, mint az sejthető – videó
Nehéz megmondani, hol játszódik a jelenet, de egy biztos: a vízben végződik.
Nehéz megmondani, hol játszódik a jelenet, de egy biztos: a vízben végződik.
A Nissan új sportkocsija a közelmúltban érkezett Toyota Suprát vette célkeresztbe.
Politikailag abszolút korrekt világunkban a japán gyártó egy merészen izgalmas sportkocsival rukkolt elő, de sajnos van vele egy számunkra komoly probléma.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
A 370Z Nismo ráncainak kiigazításával nemcsak a külseje lett agresszívebb, de mostantól hétsebességes automata-váltóval is rendelhető lesz a japánok V6-os sportkocsija.
Kevés autóról lehet határozottan állítani, hogy férfiautó. A 370Z olyan kemény kocsi, hogy a nők nem is látják, azt hiszik, hogy ütvefúró. Olyan férfit nem láttam az egyhetes teszt során, aki ne fordult volna meg a kocsim után. Ha akadtak volna is ilyenek, na, ők nem voltak férfiak. Kemény a kuplung, teherautós a gázpedál, csattog a váltó és zakatol a szív. Üvölt a motor, dörög mögöttünk a kipufogó, 170 kilométer/óra fölött elsötétül az ég, és a kocsi úgy riszálja a fenekét, mint egy kubai táncosnő. És pont olyan izmos. Ennél vadabb autót elképzelni sem tudok: kihívás minden kanyarvétel, minden elfordulás.
Bár van még egy gyártó, aki használja Zorró jelét, a Z hagyományát a Nissan teremtette meg. A Porsche 911 és a Chevrolet Corvette mellett a legrégebbi, ma is aktív sportautólegenda szimbóluma. A történet 1970-ben kezdődött a 240Z-vel. 1996 és 2003 között nagy csend volt, a sztorit a 350Z-vel kezdték újraírni. A 370Z a slusszpoén, kár, hogy a brutális GT-R beárnyékolja.