Így falta az autókat idén a rettegett Zöld Pokol - videó
Nem véletlenül nevezik a Nordschleifét, a legendás Zöld Pokolt autófaló aszfaltcsíknak.
Nem véletlenül nevezik a Nordschleifét, a legendás Zöld Pokolt autófaló aszfaltcsíknak.
Jóllehet, sokak szerint semmi értelme kompakt autókról sorra bizonygatni, hogy micsoda időket tudnak versenypályán is, mégis sorra jelentkeznek a versengő autógyártók.
A Zöld Pokolban gyakran előfordul, hogy egy baleset miatt szinte állóra kell fékezni az autót, ami hatványozottan veszélyes lehet, ha az ember egy másik autó takarásában érkezik meg a balesethez.
Kissé szokatlan látvány a böhömnyi kasztnis presztízsmodellt egy versenypályán nyüstölve látni, de manapság minden autót kiküldenek a Ringre. A Maybach nevet visszahozó, a Mercedes-Benz S-oszály nyújtott változata a kínai autószalonon fog bemutatkozni novemberben.
A Zöld Pokol néha még azokat is megtréfálja, akik nap mint nap a pályán köröznek.
A legfrissebb információk alapján akár idén bemutathatják a japán sportautót.
Az utóbbi napokban még találgatás volt, csütörtökön azonban hivatalossá vált: a Túraautó-vb (WTCC) mezőnye 2015-től a világ legfélelmetesebb versenypályáján, a Zöld Pokolként is emlegetett Nürburgring-Nordschleifén is megmérkőzik egymással.
Váratlan fejleménnyel rukkolt elő egy német szakportál: ha minden igaz, a Túraautó Világbajnokság (WTCC) mezőnye jövőre a félelmetes hírű Zöld Pokolba, azaz a Nürburgring-Nordschleifére is ellátogat. Állítólag a széria még arra is hajlandó a különleges helyszín kedvéért, hogy erre az egy alkalomra megváltoztassák a versenyformátumot.
Felmondták a szerződést a Nürburgringnél, ezért az idei lesz az utolsó Rock am Ring fesztivál.
A Renault Megane RS kompakt sportkocsija éveken keresztül a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autó volt a Nürburgringen, de a Seat Leon elvette tőle ezt a címet. A 275 Trophy kiadással arra készülnek a franciák, hogy visszahódítsák a trófeát.
A Nordschleife, a legendás Zöld Pokol életveszélyes tud lenni, ezt régóta tudjuk, de nem csak versenyautóval vagy szupersportkocsival lehet hatalmas bukni a rettegett hírű aszfaltcsíkon.
Amit csak lehet, a Mercedes igyekszik kipréselni jelenlegi közúti csúcsmodelljéből, az AMG GT-ből. Nagyon úgy tűnik, hogy a csillagos márka az egyéb változatok után már a Black verzión dolgozik.
A félelmetes hírű Nürburgring-Nordschleifén autózva bármikor benne van a pakliban, hogy az ember összetöri a vasat, de az átlagosnál jobb vezetési tudással néha azért menthető lehet a dolog.
Jenson Button és Michelisz Norbert is ott bábáskodott a Genfi Autószalonon, amikor a Honda végre megmutatta új büszkeségét, a Civic Type R-t és a japánok közreadták azt a videót is, amely az újdonság nürburgringi kategória-rekordjáról készült.
A Nürburgringen bármikor előfordulhatnak balesetek, hiszen a világ egyik legnehezebb pályájáról van szó, de azért még képernyőn keresztül is hátborzongató tud lenni egy-egy eset.
Az SVR jelzéssel ellátott batár közel 100 ezer fontba kerül és 550 lóerős.
Terepjárós körökben is egyre népszerűbb azzal kérkedni, milyen jól mennek versenypályán.
A jövő évtől a Nürburgringen lesz a Forma-1-es Német Nagydíj, pedig eddig felváltva rendezték ott és Hockenheimben a német futamot.
Négy másodperccel megjavították a Seat Leon Cupra idejét. Kérdés, hogy mennyire számít utcai autónak egy hatpontos övekkel szerelt, hátsó ülések, rádió és klíma nélküli autó.
Az Audi S3 tulajdonosa nagy sebességnél veszítette el az uralmát a járműve felett, aminek kipördülés lett a vége, de az őrangyala közbelépett és nem lett belőle baleset.