Brutális AMG GT-t tesztel a Nürburgringen a Mercedes
Amit csak lehet, a Mercedes igyekszik kipréselni jelenlegi közúti csúcsmodelljéből, az AMG GT-ből. Nagyon úgy tűnik, hogy a csillagos márka az egyéb változatok után már a Black verzión dolgozik.
Amit csak lehet, a Mercedes igyekszik kipréselni jelenlegi közúti csúcsmodelljéből, az AMG GT-ből. Nagyon úgy tűnik, hogy a csillagos márka az egyéb változatok után már a Black verzión dolgozik.
A félelmetes hírű Nürburgring-Nordschleifén autózva bármikor benne van a pakliban, hogy az ember összetöri a vasat, de az átlagosnál jobb vezetési tudással néha azért menthető lehet a dolog.
Jenson Button és Michelisz Norbert is ott bábáskodott a Genfi Autószalonon, amikor a Honda végre megmutatta új büszkeségét, a Civic Type R-t és a japánok közreadták azt a videót is, amely az újdonság nürburgringi kategória-rekordjáról készült.
Nem véletlenül nevezik a Nordschleifét, a legendás Zöld Pokolt autófaló aszfaltcsíknak.
Jóllehet, sokak szerint semmi értelme kompakt autókról sorra bizonygatni, hogy micsoda időket tudnak versenypályán is, mégis sorra jelentkeznek a versengő autógyártók.
A Zöld Pokolban gyakran előfordul, hogy egy baleset miatt szinte állóra kell fékezni az autót, ami hatványozottan veszélyes lehet, ha az ember egy másik autó takarásában érkezik meg a balesethez.
A Nürburgringen bármikor előfordulhatnak balesetek, hiszen a világ egyik legnehezebb pályájáról van szó, de azért még képernyőn keresztül is hátborzongató tud lenni egy-egy eset.
Kissé szokatlan látvány a böhömnyi kasztnis presztízsmodellt egy versenypályán nyüstölve látni, de manapság minden autót kiküldenek a Ringre. A Maybach nevet visszahozó, a Mercedes-Benz S-oszály nyújtott változata a kínai autószalonon fog bemutatkozni novemberben.
Az SVR jelzéssel ellátott batár közel 100 ezer fontba kerül és 550 lóerős.
A Zöld Pokol néha még azokat is megtréfálja, akik nap mint nap a pályán köröznek.
Terepjárós körökben is egyre népszerűbb azzal kérkedni, milyen jól mennek versenypályán.
A legfrissebb információk alapján akár idén bemutathatják a japán sportautót.
Az utóbbi napokban még találgatás volt, csütörtökön azonban hivatalossá vált: a Túraautó-vb (WTCC) mezőnye 2015-től a világ legfélelmetesebb versenypályáján, a Zöld Pokolként is emlegetett Nürburgring-Nordschleifén is megmérkőzik egymással.
Váratlan fejleménnyel rukkolt elő egy német szakportál: ha minden igaz, a Túraautó Világbajnokság (WTCC) mezőnye jövőre a félelmetes hírű Zöld Pokolba, azaz a Nürburgring-Nordschleifére is ellátogat. Állítólag a széria még arra is hajlandó a különleges helyszín kedvéért, hogy erre az egy alkalomra megváltoztassák a versenyformátumot.
A jövő évtől a Nürburgringen lesz a Forma-1-es Német Nagydíj, pedig eddig felváltva rendezték ott és Hockenheimben a német futamot.
Négy másodperccel megjavították a Seat Leon Cupra idejét. Kérdés, hogy mennyire számít utcai autónak egy hatpontos övekkel szerelt, hátsó ülések, rádió és klíma nélküli autó.
Felmondták a szerződést a Nürburgringnél, ezért az idei lesz az utolsó Rock am Ring fesztivál.
Az Audi S3 tulajdonosa nagy sebességnél veszítette el az uralmát a járműve felett, aminek kipördülés lett a vége, de az őrangyala közbelépett és nem lett belőle baleset.
A Renault Megane RS kompakt sportkocsija éveken keresztül a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autó volt a Nürburgringen, de a Seat Leon elvette tőle ezt a címet. A 275 Trophy kiadással arra készülnek a franciák, hogy visszahódítsák a trófeát.
A Nordschleife, a legendás Zöld Pokol életveszélyes tud lenni, ezt régóta tudjuk, de nem csak versenyautóval vagy szupersportkocsival lehet hatalmas bukni a rettegett hírű aszfaltcsíkon.