Sikerült egy teszt Audi TT RS-t leírni a Nürburgringen - videó
Az Audi még javában nyúzza a TT legerősebb változatát a hivatalos bemutató előtt. Mint látszik vannak óhatatlan veszteségeik.
Az Audi még javában nyúzza a TT legerősebb változatát a hivatalos bemutató előtt. Mint látszik vannak óhatatlan veszteségeik.
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.
Az álcázott prototípusnak igazán bizalomgerjesztő a hangja és a sebessége, azt viszont még nem lehet tudni, hogy milyen hajtáslánc dolgozik alatta.
Alig két hónapja mutatták be a bajorok versenypályán is használható kupéjukat, és akkor tettek egy megjegyzést, hogy akár 7.28-as időre is képes lenne a gép a Zöld Pokolban. Vélhetően már sejtettek valamit.
Nyolcpercnyi kőkemény roncsfilm a Nürburgringről.
Simán elképzelhető, hogy már az Audi TT RS kivitelt tesztelik a Nürburgringen. A teljesítménye 370 lóerő körül lehet, de a hivatalos adatokra még várni kell.
A Porsche nem kérdés, inkább a sportautóiról ismert, mint a mezőgazdasági gépeiről. Pedig volt nekik az is.
Felettébb érdekes döntést hozott a pálya üzemeltetője - vélhetően az elmúlt balesetek miatt - megtiltotta a gyártóknak, hogy rekordokat hajszoljanak.
Szenzációs teljesítményt nyújtott Michelisz Norbert, a Zengő-Honda pilótája a Túraautó-vb (WTCC) nürburgringi időmérő edzésén: a Zöld Pokolban a magyar kiválóság a 4. helyre kvalifikálta magát, ezzel a Honda-kontingens legjobb tagja lett. A pole pozíciót az előzetes várakozásoknak megfelelően a Citroen vb-címvédője, José Maria Lopez szerezte meg.
A bérelt Renault Clio RS vezetője a kanyar közepén ráhúzta a kormányt az éppen őt előző Nissan GT-R-re, melynek következtében összeütköztek, majd a francia sportkompakt felborult, és mintegy ötven métert csúszott a tetején.
Az elvétett kanyart szerencsésen megúszta a húsvéti nyílt napon a Corvette, de az ugyanott hibázó Renault Clio éppen eltalálta a kocsija orrát.
Ismét lesz értelme a Nürburgringre menniük a hiperautóknak, mostantól tövig nyomhatják a gázpedált.
Adott egy 22 kilométeres versenypálya, amit teljes egészében beborít a hó. Nem létezik ennél jobb szórakozás.
A Gazoo Racinggel közösen kifejlesztett limitált szériás sportkocsi erősebb, könnyebb és aerodinamikailag fejlettebb az alapváltozatnál.
Valahol ez az év videója, egyben látni tesztelés közben ennyi nagyteljesítményű újdonságot nagyjából az elmúlt néhány évből.
Valószínűleg sosem suhant ilyen halkan és egyben gyorsan egy 462 lóerős sportautó a Zöld Pokolban.
”Bevallom férfiasan, hogy én nagyon be voltam….” – mondta huncut mosollyal az arcán zengő Zoltán csapatfőnök azután, hogy pilótája, Michelisz Norbert a 4. helyen zárta a Túraautó-vb (WTCC) nürburgringi időmérő edzését a Zöld Pokolban. Videó.
A túraautó-világbajnokságban Honda Civic-kel versenyző magyar pilóta lesodródott a nürburgringi pálya aszfaltjáról, majd a pálya melletti füves szakaszon kezdett csúszva pörögni az autója.
A Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) 003 maga mögé utasította a legendás Nürburgring Nordschleifén a jelenlegi rekorder Pagani Zonda R-t és jóslatuk szerint pariban lesz a Koenigsegg One:1-nal is. Ha mindez igaz, nem lesz unalmas év a Ringen. A videón az is jól látszik, nem sok kellett, hogy ne hatalmas bukással végződjön a rekordkísérlet.
Tragikus balesetet hozott a német hosszútávú bajnokság (VLN) szombati évadnyitója a Nürburgring-Nordschleifén, a legendásan veszélyes Zöld Pokolban: az egyik autó a közönség közé repült és többen megsérültek, egy néző pedig életét vesztette.