1 000 000 forintot is fizethet, ha a Nürburgringen balesetezik
A hivatalos listaárak alapján úgy tűnik, duplán rosszul jár az, aki balesetet szenved az autójával.
A hivatalos listaárak alapján úgy tűnik, duplán rosszul jár az, aki balesetet szenved az autójával.
Ekkora összeget általában csak 500 lóerő feletti szupersportkocsikért szoktak kiadni. De legalább jó helyre ment a pénz.
A Mercedes-AMG részlege idén fél évszázados, mindig van alkalom emlékeztetni rá.
Ha valaki még nem értesült volna, a legklasszikusabb versenypályán a Nürburgring hosszú körén, a húsz kilométeres szakaszon jelenleg egy elektromos autó a leggyorsabb.
A Nio EP9 tavaly már futott egy nagyon kemény eredményt a Nürburgringen, most azonban a Lamborghini pályacsúcsát is átadta a múltnak.
Hibázott a sofőr, a pálya azonnal megbüntette érte.
A motoros nagy sebességgel hajtott a pályán, amikor egy autó oldalról "megkoccolta".
Még a fényezés is stimmel, hiszen „Zöld Pokol” névre keresztelték C-osztályos kombin látható egyedi árnyalatot.
Sejthető volt, hogy nem lesz lassú jószág a ringen sem a németek AMG GT R-je, de talán felülmúlta a várakozásokat.
Nincs megállapodás a szervezőkkel, kikerül a jövő évi Formula–1-es versenynaptárból a Német Nagydíj.
A kínai kaszkadőr Han Yue 45 perc 59 másodperc alatt ment végig a Zöld Pokol aszfaltján, de nem ám akárhogy.
Szinte csodával határos módon sem a sofőr, sem pedig az utasa nem sérült meg a balesetben.
A pálya üzemeltetői egy közel 13 perces videót pakoltak össze a legnagyobb bukásokból. Volt belőlük bőven.
Amatőrként átélni egy ilyen balesetet egészen döbbenetes élmény lehet.
Nemcsak napjainkban törnek össze az autók a Nürburgringen, így volt ez nagyjából 50 évvel ezelőtt is.
Tovább tart az autógyártók rekordhajszolása a húsz kilométeres Nordschleifén. Most az Civic Type R bizonyított és átvette a VW Golf GTI Clubsport S-től a leggyorsabb elsőkerék-hajtású autónak járó címet.
Egy olyan versenypályát kell elképzelni, ami 24 kilométer hosszú.
A világ egyik részét teljesen hidegen hagyja, a másiknak pedig élete egyik csúcspontja végigmenni a legendás északnémet versenypályán a Nordschleifén. Lényegében mindegy, mivel.
Ő legalább nem esett kétségbe.
Az év végi best of videókba elég sok minden belefér, így az is, amikor a nem éppen versenypálya-kompatibilis autókról emlékeznek meg.