Így javítanak egy 2,5 millió dolláros, összetört Paganit - videó
A cég közzétett egy videót, amelyen egy Huayra Pearlt pofoztak helyre miután kicsit leamortizálta a tulajdonosa.
A cég közzétett egy videót, amelyen egy Huayra Pearlt pofoztak helyre miután kicsit leamortizálta a tulajdonosa.
Nem tesz kifejezetten jót a bónusz besorolásnak megtörni egy olyan autót, amiből összesen 25 darabot csináltak.
Eladósorba került San Franciscóban egy Huayra, amely minden részletében tökéletes. Olyannyira, hogy még az árát sem merték közzétenni.
A távol-keleti országban egyre jellemzőbb, hogy olyan luxustermékek találnak gazdára, amelyeket sehol máshol nem lehet látni. Ilyen például egy 4 millió euró környékén beszerezhető totálisan egyedi darab Pagani Huayra Dinastia.
A Párizsban összetört, egyedi megrendelésre készült V12-es szupersportautónak az egyik kereke is kiszakadt.
Az olasz autóépítő manufaktúra legutóbbi remeklése ez az egyedi darab.
Mindössze húsz példányt fognak készíteni a Huayra Benny Caiola kivitelből, melynek darabjáért 2,35 millió eurót kell a kasszánál hagyni. Természetesen az összeset megvették elővételben.
Közzétették az első hivatalos fényképet a hamarosan érkező megvadított Huayráról.
A „La Nonna” becenevet viselő prototípusnak két fontos extrája is van, ez egyik, hogy már egymillió kilométert futott, a másik, hogy alapos felújítás után a Pagani kiállítótermébe került.
Bár a gyártók évről-évre kiváló szuperautókat építenek, a jogszabályok miatt nem mindegyik gurulhat ki a közútra. Íme most 10 hihetetlenül jó autó, ami jó eséllyel sosem vehet részt a forgalomban.
Rendben, hogy a kínai gazdaság éppen nincs a legjobb passzban és a növekedése csak 6,7 százalékos, azért még mindig akad elég tehetős kínai, akiknek simán el lehet adni annyi ultradrága autót, amennyit csak akarnak.
Igazi autóipari műremek a Pagani Huayra, amelyért alsó hangon másfél millió eurót kell leszurkolni, de van, akinek ez sem elég.
Újabb egyedi modell készül Horacio Paganiéknál, az argentin szuperautó-gyáros olaszországi manufaktúrája különleges megrendelést kapott egy Huayrára.
Hiába a szupersportautó V12-es motorja és a versenytechnika a szénszálas karosszéria alatt, attól az akkumulátor ugyanúgy lemerülhet.
Aligha lehet kétséges, hogy a Pagani Huayra minden autórajongó kívánságlistájának közvetlen élbolyában tanyázik. Csak keveseknek adatik meg, hogy kipróbálják Horacio Pagani manufaktúrájának mesterművét, ám egy friss sisakkamerás videónak köszönhetően ízelítőt kaphatunk abból, hogy milyen lehet egy ilyen különlegességgel száguldozni.
Prominens szerep jut Horcaio Pagani legutóbbi alkotásának, a Huayrának a Transformers című mozifilm negyedik epizódjában, s mint a napokban kiderült: az ultrabrutál sportkocsit hamarosan egy üdítőreklámban is láthatjuk.
Nem mindennapi dolog, ha az ember apukája egy szupersport-autógyár tesztpilótája. Hát még, ha el is viszi a munkahelyére.
Az olasz autómanufaktúra féltve őrzött titokként kezeli járműveinek árlistáját. Néha azért elcsípni ezt-azt.
Már tíz éve annak, hogy Horacio Pagani bemutatta a Zonda S roadster-változatát, de a különleges fenevad az eltelt évtized alatt semmit nem veszített a vonzerejéből.
A leköszönő modell V12-es motorjából 811 lóerőt csaltak elő, az ára viszont elég borsos.