7 fokozatú kéziváltó a legújabb biturbó V12-es olasz sportkocsiban
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Szaúd-Arábia állami tulajdonú befektetési alapja bejelentette, hogy kisebbségi részesedést szerzett a Paganiban.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A szupersportkocsi 6 literes benzinmotorjának maximális fordulatszáma eléri a 9000-et.
Az olasz gyártó bemutatta valaha készült legerősebb modelljét, melyből mindössze három példány készül.
Erre még nem nagyon volt példa. De az olasz, szuperritka autókat gyártó Pagani úgy gondolta, a New York-i Grand Central vasútállomás megfelelő helyszín erre.
A Pagani még a szupersport-autó gyártók közt is a kicsik közé tartozik azzal, hogy évente átlagosan 40 darab autót csinálnak. Ráadásul ezekből sokszor további egyedi változatok készülnek.
Pontos ára nincs egy ilyen egypéldányos autónak, de olyan 3 millió dollár környékén lehet az értéke.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
A Pagani az egyik legkülönlegesebb szupersport-autókat gyártó manufaktúra. Amikor összejön egyszerre pár ilyen, az ritkább, mint kazuárokat találni Ausztráliában.
A követési távolságot még egy átlagon felüli fékekkel rendelkező szuperautóval sem árt betartani, különben könnyen ilyen rossz vége lehet egy kamion utolérésének.