7 fokozatú kéziváltó a legújabb biturbó V12-es olasz sportkocsiban
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Szaúd-Arábia állami tulajdonú befektetési alapja bejelentette, hogy kisebbségi részesedést szerzett a Paganiban.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A szupersportkocsi 6 literes benzinmotorjának maximális fordulatszáma eléri a 9000-et.
Az olasz gyártó bemutatta valaha készült legerősebb modelljét, melyből mindössze három példány készül.
Minden lóerőért elkérnek több mint kétmillió forintot.
Erre még nem nagyon volt példa. De az olasz, szuperritka autókat gyártó Pagani úgy gondolta, a New York-i Grand Central vasútállomás megfelelő helyszín erre.
A Pagani még a szupersport-autó gyártók közt is a kicsik közé tartozik azzal, hogy évente átlagosan 40 darab autót csinálnak. Ráadásul ezekből sokszor további egyedi változatok készülnek.
Pontos ára nincs egy ilyen egypéldányos autónak, de olyan 3 millió dollár környékén lehet az értéke.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Az úgynevezett "carspotterek" által, a közösségi oldalakra feltöltött fotók alapján készült egy érdekes kimutatás.
A Pagani az egyik legkülönlegesebb szupersport-autókat gyártó manufaktúra. Amikor összejön egyszerre pár ilyen, az ritkább, mint kazuárokat találni Ausztráliában.
A Pagani Zonda 760 PS nem egy gyakori fajta, de ezt is ugyanúgy pusztítják.
Az olasz kisműhely eddig sem vitte túlzásba az autók tucatgyártását. Az éves 40 darabos szériájával nem sok rohangál a világon Horacio Pagani munkáiból.
A követési távolságot még egy átlagon felüli fékekkel rendelkező szuperautóval sem árt betartani, különben könnyen ilyen rossz vége lehet egy kamion utolérésének.