Elképesztő változás történt a közösségi média népszerűségi listáján
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Az amerikai cég a világ leggyorsabban fejlődő weboldalát üzemelteti, a heti 10 milliós egyedi látogatószámot soha senki nem érte el ilyen rövid idő alatt, mint ők.
Elképzelte már, hogy milyenek lettek volna a legnépszerűbb közösségi oldalak és játékok, ha a 80-as években is léteznek. Egy YouTube-csatornán megmosolyogtató videók mutatják be, akkoriban hogyan néztek volna ki.
Az Instagram és a Pinterest is népszerű alkalmazás, így a kettő vegyítését érdemes kipróbálni, pláne mert ingyenes.
A felhasználók többsége teljes életmódváltásról beszél, míg az ellentábor stresszt és antifeminizmust emleget a Pinterest hallatán. A képmegosztó weboldal meghódította a nőket. Az utóbbi időben elképesztő ütemben növekedett, mára a Facebook és a Twitter kihívójává vált.
A képmegosztásra specializálódott közösségi oldal az 55 év feletti korosztályban csak veszíteni tudott az elmúlt időszakban, a Twitter viszont sokat erősödött.
Japán egyik legnagyobb internet szolgáltatója, a Rakuten tegnap bejelentette: 100 millió dollárnak megfelelő összegű...
A Houstonban működő Memorial Hermann kórház agysebészei élőben közvetítettek egy műtétet a közösségi csatornákon át. A beavatkozásról szövegesen, fotókkal és videókkal is beszámoltak.
Van egy weboldal, ahol mint egy üzenőfalra, kitűzik az új és trendi férfi kiegészítőket, ruhadarabokat, sőt, még abban is segítenek, hogy kombinálják a fiúk a gardróbjuk egyes elemeit.