Elképesztő változás történt a közösségi média népszerűségi listáján
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Az amerikai cég a világ leggyorsabban fejlődő weboldalát üzemelteti, a heti 10 milliós egyedi látogatószámot soha senki nem érte el ilyen rövid idő alatt, mint ők.
Elképzelte már, hogy milyenek lettek volna a legnépszerűbb közösségi oldalak és játékok, ha a 80-as években is léteznek. Egy YouTube-csatornán megmosolyogtató videók mutatják be, akkoriban hogyan néztek volna ki.
Az Instagram és a Pinterest is népszerű alkalmazás, így a kettő vegyítését érdemes kipróbálni, pláne mert ingyenes.
A felhasználók többsége teljes életmódváltásról beszél, míg az ellentábor stresszt és antifeminizmust emleget a Pinterest hallatán. A képmegosztó weboldal meghódította a nőket. Az utóbbi időben elképesztő ütemben növekedett, mára a Facebook és a Twitter kihívójává vált.
A Zendesk több mint 25 ezer kisebb-nagyobb vállalatot szolgál ki, többek közt egészen nagy cégeket, mint a Sears, a Disney vagy a Xerox, de a hivatalos tájékoztatás szerint is csak három cég adatait érintette egy sikeres hackertámadás – írja a HWSW.
A képmegosztásra specializálódott közösségi oldal az 55 év feletti korosztályban csak veszíteni tudott az elmúlt időszakban, a Twitter viszont sokat erősödött.
Azt hihetnénk, nehéz betörnie a nagyok közé egy viszonylag új oldalnak, a Pinterest azonban rácáfol erre.
A magyar Tűzd.Be és Kirak.at olyan szinten másolják a Pinterestet, hogy azt a legtöbb plágiumügybe keveredett politikus megirigyelheti.
Ami az iWiW-nél és a Google+-nél bekövetkezett, az eljött a Pinterestnél is: bárki regisztrálhat a képes közösségi szolgáltatásba.
Japán egyik legnagyobb internet szolgáltatója, a Rakuten tegnap bejelentette: 100 millió dollárnak megfelelő összegű...
Kreatív álláskeresők bármilyen közösségi média felületet fel a javukra tudnak fordítani - írja a socialtimes.hu.
A Houstonban működő Memorial Hermann kórház agysebészei élőben közvetítettek egy műtétet a közösségi csatornákon át. A beavatkozásról szövegesen, fotókkal és videókkal is beszámoltak.
Az interneten beindult egy vállalkozás, mely menyasszonyoknak kínálja a legnevesebb divattervezők ruháit, bérbe negyedáron.
Van egy weboldal, ahol mint egy üzenőfalra, kitűzik az új és trendi férfi kiegészítőket, ruhadarabokat, sőt, még abban is segítenek, hogy kombinálják a fiúk a gardróbjuk egyes elemeit.
Az egyre népszerűbb oldal (bővebben róla itt és itt) vezetősége úgy döntött, sajátos módon sztrájkol az egyre...
Elirigyelte a világ legnagyobb közösségi oldala a Twitter és a Pinterest listáit – a facebookozók is összeállíthatnak az érdeklődési körüknek megfelelő tematikus listákat.
Egyre több, a Pinterestre kísértetiesen hasonlító képgyűjtő- és rendszerező közösségi oldal jelenik meg. Egyet Mark Zuckerberg is lájkolt - a Facebooknak sem derogál beépíteni a Pinterest-funkciókat, de Lady Gaga is ihletet merített belőle.
Az interneten fellelhető képmegosztó próbálkozások közül sok rövid időn belül eltűnik a semmiben.