Kisautó nagy motorral. Lehet majd szeretni az új Porsche Cayman GT4-et
A Porsche kínálatának eddig kevésbé értékelt tagjából csináltak egy olyan sportos, agresszív változatot, amelyért őszintén lehet rajongani.
A Porsche kínálatának eddig kevésbé értékelt tagjából csináltak egy olyan sportos, agresszív változatot, amelyért őszintén lehet rajongani.
Egy igazán különleges, egyben rendkívül megtisztelő feladaton dolgoznak a Porsche múzeumának munkatársai: a fellelhető legrégibb 911-est kell restaurálniuk.
Nem a Porsche típusai azok, amelyekről gyakran hallani, hogy kigyulladnak, de bizony a zuffenhauseni márkával is megesett már, hogy lángra lobbant valamelyik járgánya.
Nem csak bunkóság, amit csinál, de súlyosan szabálysértő is.
A német Porsche sportautó gyártó nem tervezi kizárólag elektromos árammal működő autók sorozatgyártását a közeljövőben, így az sem várható, hogy versenyre kel az amerikai Teslával ebben.
Néhány nappal ezelőtt adta hírül a Porsche, hogy csúcsmodelljéből, a 918 Spyderből az összes példány gazdára talált, azonban immáron az is biztos, hogy van olyan tulaj, aki kénytelen lemondani a kiváltságról. Mégpedig a saját hibájából…
Az összes példány elkelt a Porsche hibrid szupersportkocsijából, a 918 Spyderből – közölte a zuffenhauseni gyártó, amely megerősítette azt is, hogy már tervezgetik az utódot.
A TechArt jelentősen átdolgozta a 911 Targát, de úgy tűnik, hogy ez nem vált kifejezetten az előnyére.
Vannak olyan közúti balesetek, amelyek hogyanjára és mikéntjére nagyon nehéz választ adni, ám a végkifejlet annál látványosabb. Ilyen történt a napokban Glasgowban is.
Aligha lehet kétséges, hogy a hétfői nap legnagyobb sikerű autósportos szelfijét a korábbi Forma-1-es pilóta, Rubens Barrichello jegyezte.
Háromperces videóban rakták össze azt a néhány nélkülözhetetlen alkotóelemet, amely minden zuffenhauseni sportkocsi DNS-ének része.
Nem csak hibridek és villanyautók állnak a techcég parkolójában, sokkal inkább benzinfaló, drága sportautók.
Az 570 lóerős V8-as motorral szerelt, hosszított tengelytávú Exclusive szériából mindössze száz példány készül.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
A GTS kivitel hathengeres boxermotorja 430 lóerőt szabadít az aszfaltra hátsó- vagy akár összkerék-hajtáson keresztül.
A LED-lámpák igen erős fényerővel, magas hőmérséklet mellett, nagyon olcsón üzemelnek. Mondhatni tökéletesek bizonyos dolgokhoz.
Noha a menet közbeni kigyulladás és porig égés elsősorban az olasz gyártók sportkocsijainak ismérve, régóta tudjuk, hogy nem csak a talján konstrukciók képesek ilyesmire. A legfrissebb példa Houstonból érkezett.
Egy 71 esztendős autóversenyzőt gyászol az amerikai autósport világa: Philip Bowser múlt vasárnap, egy közúton zajló, átlagsebesség-tartó viadalon szenvedett halálos baleset Nevadában.
A Nürburgringen bármikor előfordulhatnak balesetek, hiszen a világ egyik legnehezebb pályájáról van szó, de azért még képernyőn keresztül is hátborzongató tud lenni egy-egy eset.
A rikítósárga meglehetősen megosztó árnyalat az autóvásárlók körében.