Látványos videó arról, hogy mitől Porsche egy Porsche
Háromperces videóban rakták össze azt a néhány nélkülözhetetlen alkotóelemet, amely minden zuffenhauseni sportkocsi DNS-ének része.
Háromperces videóban rakták össze azt a néhány nélkülözhetetlen alkotóelemet, amely minden zuffenhauseni sportkocsi DNS-ének része.
Nem csak hibridek és villanyautók állnak a techcég parkolójában, sokkal inkább benzinfaló, drága sportautók.
Az 570 lóerős V8-as motorral szerelt, hosszított tengelytávú Exclusive szériából mindössze száz példány készül.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
A GTS kivitel hathengeres boxermotorja 430 lóerőt szabadít az aszfaltra hátsó- vagy akár összkerék-hajtáson keresztül.
A LED-lámpák igen erős fényerővel, magas hőmérséklet mellett, nagyon olcsón üzemelnek. Mondhatni tökéletesek bizonyos dolgokhoz.
Noha a menet közbeni kigyulladás és porig égés elsősorban az olasz gyártók sportkocsijainak ismérve, régóta tudjuk, hogy nem csak a talján konstrukciók képesek ilyesmire. A legfrissebb példa Houstonból érkezett.
Egy 71 esztendős autóversenyzőt gyászol az amerikai autósport világa: Philip Bowser múlt vasárnap, egy közúton zajló, átlagsebesség-tartó viadalon szenvedett halálos baleset Nevadában.
A Nürburgringen bármikor előfordulhatnak balesetek, hiszen a világ egyik legnehezebb pályájáról van szó, de azért még képernyőn keresztül is hátborzongató tud lenni egy-egy eset.
A rikítósárga meglehetősen megosztó árnyalat az autóvásárlók körében.
A Cayenne külsején apró módosítások történtek, a motorháztető alatt azonban jelentős a változás.
2016 júniusában költözhetnek be a lakók és autóik a Porsche Design Towerbe Miamiban. A lakosztályokhoz parkoló is jár, nem is akármilyen.
Amilyen könnyedén, gyorsan, olyan lenyűgöző, ahogy kevesebb, mint fél perc alatt eléri végsebességét a Porsche 918 Spyder.
Az osnabrücki üzem bővítésével évente 20 ezer példánnyal több Cayenne fog készülni, mint most.
Egy basset houndról nem feltétlenül a száguldozás jut eszünkbe, de egy Cayman S-ben ülve ő is ugyanúgy élvezi a sebességet, mint a gazdája.
Csodát nem, legfeljebb célbaérkezést remél a Le Mans-i 24 órás viadaltól a csúcskategória, az LMP1 nagy visszatérőjének számító Porsche versenyzője, a tavaly még a Forma-1-es Red Bullnál hajtó Mark Webber. Az ausztrál tudja, hogy a legnagyobb presztízsértékű viadalon nem eszik forrón a kását…
Loic Duval beszélt az Audi csapatfőnökével, Dr. Wolfgang Ullrich-kal és állapota a csapat tájékoztatása szerint ’kielégítő’ azután, hogy a Le Mans-i 24 órás futam első szabadedzésén hatalmasat bukott az Audi R18 e-tron quattróval. A négykarikások ráadásul lemaradtak az elsőségről az első tréningen.
Hétvégén tartják a legendás megbízhatósági összecsapás, a Le Mans-i 24 órás 2014-es versenyét, amelyen a sikergyáros Audi-armadának nemcsak a Toyotával, hanem az LMP1-es csúcsgéposztály új trónkövetelőjével, a Porschéval is meg kell küzdenie.
Nagy felhajtásra készül a hosszútávú versenyzés világának csúcsosztályába idén visszatérő Porsche az évad fénypontjának számító összecsapás, a jövő hétvégén esedékes Le Mans-i 24 órás futam apropóján.
A Panamericana tanulmányautót Ferry Porsche 80. születésnapja alkalmából tervezte a cég.