Új körrekordot ért el az Audi R8 extrém új változata
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
A Taycan csúcsmodellje, a Turbo S minden korábbinál fürgébbé vált.
A háromféle változatban debütált új Panamera leggyengébb fapados kivitele is közel 45 millió forintot kóstál.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A 3 másodperces 0-100-as szintidejű apróság a legendás MR2 szellemi örököseként az új elektromos Porsche Caymannal rivalizálhat. Testközelből ismerkedtünk meg a látványos Toyota FT-Se-vel.
Az egyedi tervezésű sporteszközzel abszolút egyedi stílusban lehet közlekedni a havon, ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
A hatalmas és ólomnehéz elektromos pickup padlógázra jobban gyorsul a legtöbb normál sportkocsinál.
A harmadik generációs Porsche Panamerából már nem készül praktikus Sport Turismo kivitel.
Ismerős vonalvezetéssel, szupermodern műszerfallal és vadonatúj aktív felfüggesztéssel debütált a Porsche új sportszedánja.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest a hamarosan hivatalosan is leleplezendő új Panamera.
A felfrissített szedán műszerfala a közelmúltban érkezett Cayenne-ből lehet ismerős.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
Bónuszként még pár másmilyen színűt is.
A legfrissebb zuffenhauseni sportkocsi teljese neve Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana.
Megérkezett a felfrissített Cayenne új középkategóriás plugin hibrid kivitele.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A Taycan Cross Turismóval a tengerszint alattról messze 5 ezer méter fölé autóztak.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.