Tibetben húzta be az új villanyautós magassági rekordot a Porsche
A Taycan Cross Turismóval a tengerszint alattról messze 5 ezer méter fölé autóztak.
A Taycan Cross Turismóval a tengerszint alattról messze 5 ezer méter fölé autóztak.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
A most leleplezett Cayenne Turbo E-Hybrid maximális nyomatéka megközelíti az 1000 Nm-t.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
Erősebb villanymotor és nagyobb kapacitású akkumulátor a zuffenhauseniak új sportszedánban.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
Nem ez a legdrágább és legerősebb Porsche Taycan, de van, amit nagyon tud.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Érkezőben a Cayenne minden korábbinál erősebbnek ígérkező modernizált plugin hibrid változata.
Nemcsak a Mercedesnek, a Porschénak is van egy jó öreg "disznó" autója.