Retró kockás kárpitos ülésekkel hódít az 50. szülinapi új Porsche 911 Turbo
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
A közel 800 lóerős új Panamera Turbo S E-Hybrid alapára nem sokkal marad a lélektani 100 millió forintos határ alatt.
A német gyártó szerint az elektromos autókra történő átállás a korábban tervezettnél több időt vesz igénybe.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a gyakorlatban a 782 lóerős Panamera Turbo S E-Hybrid szupergyors köre a Nordschleifén.
A most leleplezett Panamera Turbo S E-Hybrid kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A néhány hónapja debütált tisztán elektromos új Porsche Macanból egy a korábbiaknál gyengébb, könnyebb és olcsóbb új alapmodell érkezett.
A legendás német szupersportkocsi ezen példánya az elmúlt közel négy évtizedben kevesebb mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Hiába rendőrségi autó és hiába Porsche, ettől a patinásan barátságos kabriótól ma már senkinek sem kell tartania.
A stuttgarti prémiumgyártók lokálisan zéró emissziós modelljei a legfrissebb piaci trendeknek megfelelően mostanság nem túl kelendők.
Ebből a versenyzésre fejlesztett kupéból mindössze 120 darabot gyártottak.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
Bührer, Hürlimann, Kramer, Lanz, Porsche – hogy csak néhány márkát említsünk az egyik legrangosabb hazai traktoros rendezvény felhozatalából.
Mintegy kétszáz embernek szerényebb kocsival kell beérnie.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.