Bőven 300 km/h felett – ezek most a leggyorsabb SUV-ok
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
A 6,6 literes V8-as dízelmotorral szerelt amerikai monstrum révén szinte bárhova eljuthatunk.
Ez volt a csoport eddigi legnagyobb akciója. Szerintük nincs értelme ilyen nagy és környezetszennyező autókkal közlekedni a városokban.
Hasonló sors várhat a sportkocsira, mint amit a Ford a Mustanggal csinált: elektromos autóként önálló néven kell helytállnia.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
1,8 literes átlagfogyasztással és 52 kilométeres e-hatótávval kecsegtet a patinás brit húrokat megpendítő kínai gyártó első Magyarországon kapható zöld rendszámos modellje, a középkategóriás szabadidő-autók piacán versengő MG EHS. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A kínai alapokra építkező orosz újdonság belső égésű és villanymotoros változatokban támad.
A japán gyártó új SUV-ja kétféle dízel kivitelben kapható.
Grazban megkezdődött a Fisker Ocean sorozatgyártása, melynek legolcsóbb kivitele mintegy 17 millió forintba kerül.
A Drako Dragon hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 670 kilométert.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
A német gyártó egy limitált szériás és olcsónak messze nem mondható egyedi 911-es terepjáróval rukkolt elő.
A japán gyártó 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autója felfrissített műszerfallal támad.
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.