#Szentkirályi Ásványvíz




A magyar ásványvízóriás az újabb stratégiai vállalat
 

A magyar ásványvízóriás az újabb stratégiai vállalat

A legújabb stratégiai fontosságú társaság, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. vezeti hazai kiskereskedelmi ásványvízpiacot, amely az összesített vízpiaci mozgások szerint mennyiségben 2, értékben 6,2 százalékkal növekedett az előző évhez képest. A prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között tavaly mennyiségben és értékben is piacvezető összesen 6,9 milliárd forint árbevétellel 14,5 százalékos növekedést tudott elérni 2011-hez képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013-ban a tavalyi árbevételét 15 százalékkal tervezi növelni.

hvg.hu hvg.hu

A Szentkirályi titka az, hogy nincs titok – interjú Balogh Leventével
 

A Szentkirályi titka az, hogy nincs titok – interjú Balogh Leventével

A Szentkirályi tulajdonosát az egyik legsikeresebb üzletembernek tartják a régióban, „vízkirálynak” is nevezik. Balogh Levente még mindig családi vállalkozásként tekint a cégre, amelynek árbevétele 6 milliárd forint fölé kúszott, éves szinten több mint 200 millió liter ásványvizet forgalmaz, és ezzel piacvezetőnek számít a multinacionális cégekkel is telített hazai piacon. A tulajdonos ügyvezető szerint nincs titok, csak a kitartás, a hitelesség, és a minőség számít.