Tisztítószer került a Szentkirályi ásványvizébe, mutatjuk, melyiket ne igya meg
A víz illata és íze is eltér a megszokottól.
A víz illata és íze is eltér a megszokottól.
Közép-európai szinten is jelentős cégcsoport alakulhat ki Balogh Levente vezetésével. Az ásványvízkirálynak sosem okozott gondot eladni valamit, és most még azzal sem kell bíbelődnie, hogy felépítsen egy márkát.
A cég jövőre 15 százalékos növekedést vár. A magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2012-ben mennyiségben 2 százalékot, értékben pedig 6,2 százalékot nőtt az előző évhez képest.
A legújabb stratégiai fontosságú társaság, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. vezeti hazai kiskereskedelmi ásványvízpiacot, amely az összesített vízpiaci mozgások szerint mennyiségben 2, értékben 6,2 százalékkal növekedett az előző évhez képest. A prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között tavaly mennyiségben és értékben is piacvezető összesen 6,9 milliárd forint árbevétellel 14,5 százalékos növekedést tudott elérni 2011-hez képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013-ban a tavalyi árbevételét 15 százalékkal tervezi növelni.
A Szentkirályi tulajdonosát az egyik legsikeresebb üzletembernek tartják a régióban, „vízkirálynak” is nevezik. Balogh Levente még mindig családi vállalkozásként tekint a cégre, amelynek árbevétele 6 milliárd forint fölé kúszott, éves szinten több mint 200 millió liter ásványvizet forgalmaz, és ezzel piacvezetőnek számít a multinacionális cégekkel is telített hazai piacon. A tulajdonos ügyvezető szerint nincs titok, csak a kitartás, a hitelesség, és a minőség számít.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2012. január 1-től Sándor Benedek (30) tölti be a gazdasági igazgatói pozíciót.