Ha valami nem hiányzott a Takatának, akkor ez az
A légzsákokat gyártó japán cég botránya még tovább dagadt.
A légzsákokat gyártó japán cég botránya még tovább dagadt.
Az amerikai hatóságok újabb ötmillió autó visszahívásáról rendelkeztek, mert kiderült, hogy a beépített japán gyártmányú légzsákok életveszélyesek.
A Honda, a Toyota és a Nissan után a Ford is bejelentette, hogy a jövőbeni modelljeiben már nem használja a Takata légzsákfelfújó pirotechnikai eszközeit.
A Takatának gyakorlatilag elpárolgott a nyeresége.
Miután kirobbant szerdán az eddigi legnagyobb autóipari visszahívási botrány, természetesen kíváncsiak voltunk az itthoni autópark mennyire fertőzött.
A jelenlegi számok szerint 34 millió autóban kell kicserélni a légzsákokat csak az Amerikai Egyesült Államokban.
A Budapest Business Journal és a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) idén első alkalommal díjazta a külföldi vállalatvezetőket. Az újság díját Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője, míg a HIPA különdíját Kersten Bachmann, a TAKATA Safety Systems Hungary Kft. ügyvezetője kapta.
Bemutatkozott a japán Takata-cégcsoport csütörtökön Miskolcon. A cég ezer új munkahelyet teremt a városban, ez az elmúlt öt év legnagyobb zöldmezős beruházása a borsodi megyeszékhelyen.
Gyárat épít Miskolcon a japán Takata cég, ezzel mintegy ezer új munkahelyet hoz létre – jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök és Stefan Stocker, a japán székhelyű járműipari beszállító vállalat elnöke pénteken a Parlamentben. A kormányfő az újságírók előtt szólt arról is, arra számít, hogy az idei utolsó negyedévben a harmadik negyedévit is meghaladó mértékben bővül majd a magyar gazdaság.