Nem várt útakadály bukkant fel, óriásit mentett a ralivilágbajnok – videó
Nem volt túl sok hely a korrigálásra, a világbajnok hajszálpontos volt.
Nem volt túl sok hely a korrigálásra, a világbajnok hajszálpontos volt.
A WRC aktuális mezőnyére sem lehet panasz, de mennyivel színesebb lenne a felhozatal, ha a régi nagy márkák mai típusai is indulnának.
Újra versenyautóba pattant a ralisport legendája, Tommi Mäkinen: a Toyota gyári csapatának élére nemrégiben kinevezett négyszeres világbajnok sutyiban tesztelt, de nem azt a Yarist, amellyel a japán márka 2017-ben visszatér a rali-vb-re (WRC).
A szeme kigúvadhatott mindkét résztvevőnek, akkorát kellett fékezi a ralisnak, hogy ne legyen hatalmas csattanás. És a traktoros reakcióideje sem lebecsülendő.
Veszélyes helyzetet úszott meg ép bőrrel Ott Tanak és navigátora a rali-vb (WRC) idei szezonjának harmadik futamán, a Mexikó-ralin, amikor irányíthatatlanná vált Ford Fiestájuk az útról letérve egy tóba esett.
Míg a Honda a Forma–1 meghódítására tesz kísérletet a McLaren partnereként, addig a megbízhatósági-vb-n (WEC) sikeres programot bonyolító Toyota más területekre kalandozik. A japán gyártó a rali-vb-re (WRC) is visszatér, a különítmény a mai bejelentés szerint 2017-ben csatlakozik a mezőnyhöz.
Nagyon úgy tűnik, hogy Robert Kubica nem hajlandó lemondani a Forma–1-es visszatérés lehetőségéről: a lengyel pilóta újabb műtéteket fontolgat annak érdekében, hogy a 2011 elején elszenvedett ralibalesetben megsérült jobb kezét olyan állapotba hozzák, amely lehetővé teszi az F1-es szereplést is.
Újra feltűnik a rali-vb-n (WRC) a Toyota: a japán márka egy éve fejlesztgeti és tesztelget a háttérben a GT86 típusjelű konstrukcióra épített R3-as versenygépet, amelyet a Német-ralin már a nyilvánosságnak is megmutatnak. Igaz, nem élesben: a járgány előfutó lesz egy német pilótanővel, Isolde Holderieddel a volán mögött.
Első győzelmét szerezte meg Robert Kubica egy WRC autó volánja mögött. A lengyel versenyző Olaszországban, a Rally del Casentino-t nyerte meg.
Szenzációs videót tett közzé a Citroen gyári ralicsapata: a különítmény egy spanyolországi tesztelésen egy szemmagasságban elhelyezett sisakkamerát szerelt a világbajnokságon szereplő Mads Östberg fejfedőjére, így soha nem látott módon élhetjük át azt, hogy milyen érzés egy profi ralipilóta bőrébe bújni.
Noha a médiajelenlét mértékével elismerten nem elégedettek, a Volkswagen kitart a rali-vb (WRC) mellett. A wolfsburgi gyártó kedden bejelentette, hogy 2019 végéig biztosan maradnak a ralisport elitkategóriájának mezőnyében.
Bukott a rali-vb (WRC) évadnyitóján, a Monte-Carlo-ralin Robert Kubica, az esetet egy rajongói videó is megörökítette.
A tesztekről érkezett kémfotók és videók után végre hivatalosan is lerántották a leplet a Hyundai i20 WRC-ről, amelyet a koreai márka 2014-től a rali világbajnokságon (WRC) állít csatasorba.
A különleges autókat is lehet még különlegesebbé varázsolni: egy német tuningműhely, a B&B Automobiltechnik például azt a limitált szériás Volkswagen Polót vette kezelésbe, amelyet a wolfsburgi márka a rali-vb-re (WRC) történő visszatérés apropóján mutatott be.
A jövőben még komolyabb szerepet szán újdonsült ralivilágbajnokának, Sebastien Ogiernek a Volkswagen: Heinz-Jakob Neusser, a márka fejlesztési igazgatója jelezte, hogy a francia klasszist még inkább be kívánják vonni a nagyteljesítményű járművek fejlesztésébe.
Gőzerővel készül második rali-vb-s (WRC) színre lépésére: a napokban napvilágot látott egy kémvideó, amely az i20 típusjelű modellen alapuló versenygép egyik tesztelésén készült.
Már a tesztelés fázisában jár a rali-vb-re (WRC) 2014-ben gyári csapattal visszatérő Hyundai új, az i20 típusjelű modellen alapuló versenygépének felkészítése.