#YouTube




Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?
 

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia







Törökországban korlátozzák az internethez való hozzáférést
 

Törökországban korlátozzák az internethez való hozzáférést

A török hatóságok az utóbbi hetekben modern technikai eszközökkel megnehezítették az internethez való hozzáférést, blokkolva az úgynevezett virtuális magánhálózatokat (VPN) és a Tor nevű hálózatot, amely lehetővé tenné, hogy a használók anonim módon hozzá tudjanak férni a blokkolt weboldalakhoz.

MTI MTI