Nagyon ütős dologra készülnek a YouTube-nál
A YouTube-nál egy újabb fizetős szolgáltatás bevezetését tervezik, ami felforgatná az online média világát.
A YouTube-nál egy újabb fizetős szolgáltatás bevezetését tervezik, ami felforgatná az online média világát.
Egy kicsiny olaszországi településen gyakorlatilag térerő sincs, most mégis a 400 lakosú falu szimbolizálja az internet legfontosabb szolgáltatásait.
Most még 5 másodperc után átugorhatjuk a YouTube-on a reklámokat, de hamarosan ez az idő egy kicsit hosszabb lesz.
Élő főzőműsorokat lehet készíteni és nézni azon az oldalon, amelyet a YouTube alapítója hozott létre. Itt mindenki lehet tehát Jamie Oliver, ráadásul kérdezni is lehet a szakácsoktól.
A Facebook a YouTube-bal konkurálna a videózás tekintetében, közben már a sarkukban liheg a harmadik nagy vetélytárs.
A YouTube androidos alkalmazása is csatlakozott azokhoz az appokhoz, amelyek folyamatosan értesítésekkel bombázzák a felhasználót. Szerencsére ez kikapcsolható.
Ma már ahhoz, hogy egy appra vagy egy platformra azt mondhassuk, igazán népszerű, legalább egymilliárdan kell, hogy használják. és nem egy ilyen van a világon.
A közösségi oldalon sokkal látványosabban jelennek meg a Facebook-videók, mint a YouTube-os feltöltések, így esélyesebb, hogy előbbieket többen nézik meg. Ezen az oldalon pár másodperc alatt ugyanolyan érdekessé válnak a YouTube-videók, mint a facebookosak.
A múlt nyáron felkerült harang ikon mellé hamarosan egy újabb gomb is kerül a YouTube appba.
Eddig trükközni kellett, ha egy videót végtelenítve akartunk nézni és hallgatni, de egy újításnak köszönhetően a YouTube-on végre ezt 2 kattintással meg lehet oldani.
Az énekesnő Hello című dalához készült klip 87 nap alatt elérte az egymilliárdos látogatottságot. Psy dalának majdnem kétszer ennyi idő, 158 nap kellett ehhez.
Újabb rekordot döntött Psy dél-koreai énekes világhírű, Gangnam Style című dala, a videóját már több mint 2,5 milliárdszor nézték meg a YouTube-on.
November 30-án jelent meg a YouTube-on, és mára már több mint százmillióan meg is nézték a dél-koreai rapper új klipjét.
Van is újra YouTube Pakisztánban, meg nincs is. A kormány feloldotta ugyan a videómegosztóra 2012-ben elrendelt tilalmat, de nem a megszokott oldal, hanem annak „lebutított” változata érhető csak el, amelyben elvileg nincsenek iszlámellenes tartalmak. A kormány emberei ráadásul jogosultságot kaptak videók eltávolítására, ha mégis találnának a kínálatban számukra nem megfelelőt.
Különleges, a felhasználó által alakítható történeteket hoz a Google újdonsága.
A YouTube több kategóriában is megszavaztatta a felhasználókat, melyik reklám tetszett nekik a legjobban ebben az évben.
Idén is elkészült a lista Magyarország és a világ kedvenc YouTube-videóiról. Taroltak a paródiák és a vicces videók. A nemzetközi top 10-es listára alig fért fel Adele a Hellóval.
A jelenlegi zeneipari megoldásokat amúgy is sűrűn kritizáló Thom Yorke egy interjúban mondta el véleményét, és a címben elhangzó erős párhuzamtól sem riadt vissza.
Ezúttal nem pár pixeles kiigazításról van szó. A Google a klímaváltozással kapcsolatban szeretne üzenni a videómegosztó minden felhasználójának: a globális felmelegedés olyan dolgokra is hatással lesz, amiket nagyon szeretünk.
A párizsi terrortámadás-sorozat iránti együttérzésből lecserélték a YouTube logóját is.