Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Most még 5 másodperc után átugorhatjuk a YouTube-on a reklámokat, de hamarosan ez az idő egy kicsit hosszabb lesz.
A Google közlése szerint az átlagosnál rövidebb reklámok remekül teljesítenek a YouTube-on, főleg a mobilos felhasználók körében. Ezzel indokolják az új lehetőség bevezetését a hirdetők számára: a Bumper Ads révén májustól olyan 6 másodperces reklámokat lehet feltölteni, amelyeket végig is kell nézni mindenkinek.
Jelenleg 5 másodperc után tudjuk leállítani a videós hirdetéseket, tehát 1 másodperccel több türelemre lesz szükség, de csak abban az esetben, ha egy cég direkt olyan rövid Bumper-reklámot készít, mint a fenti, egyelőre 5 másodperces változat.
Ha máskor is tudni szeretne a YouTube változásairól, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.